خبرهای داغ:
دندانپزشک نیک اندیش و خیرخواه اهل شهر آیسک از شهرستان سرایان که مقیم شهرستان مشهد است در اقدامی جهادی به مدت ۱۰ روز، ۲۰۰ مورد خدمت دندانپزشکی به بیماران نیازمند شهر آیسک ارائه کرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۰۸
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر عبدالله هروی جراح و دندانپزشک اهل شهر آیسک و مقیم شهرستان مشهد در هشتمین سال حضور نوروزی خود در واحد دندانپزشکی مرکز جامع سلامت شهری آیسک با همکاری دکتر محمد امین ایروانی روزانه به حدود ۲۰ بیمار خدمات پزشکی ارائه می کند.

هروی گفت: از ۲۷ اسفند تا هفتم فروردین علاوه بر انجام ۳۰۰ مورد ویزیت مراجعان، بیش از ۲۰۰ مورد خدمت دندانپزشکی از جمله آموزش و ارجاع بیماران، ترمیم دندان، کشیدن دندان، جرمگیری با امکانات محدود دندانپزشکی مستقر در محل انجام شد.

وی افزود: علاوه بر نیازمندان شهر آیسک برخی از معلولان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد شهرستان سرایان نیز از خدمات رایگان برخوردار شدند.

این دندانپزشک جهادگر از همکاری و همراهی دکتر ایروانی از مشهد، دکتر قربانیان دندانپزشک آیسک و همکاری دستیاران و کارکنان مرکز جامع سلامت شهری آیسک و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرایان تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها