شهردار سرخه گفت: سال ۱۴۰۱ برای شهرداری سال بسیار پر خیر و برکتی بود و تمام پروژه های آغاز شده، به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۲۲
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فروردین ماه سال جاری مصطفی نطنزی شهردار سرخه همراه با تعدادی از کارشناسان با حجت الاسلام والمسلمين مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه دیدار کردند.

در این دیدار نطنزی ضمن عرض تبریک سال جدید گزارشی از فعالیت های شهرداری در سال گذشته و اقدامات انجام شده در  استقبال از نوروز سال ۱۴۰۲ جهت خدمت رسانی بیشتر به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را ارائه و اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای شهرداری سال بسیار پر خیر و برکتی بود و تمام پروژه های آغاز شده، به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او با اشاره به میزان همکاری با نهادهای فرهنگی، گفت: در این راستا به تمام درخواست های نهادهای فرهنگی و مردم نهاد در حد توان مساعدت شده است.

در ادامه دیدار امام جمعه ضمن عرض تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان و تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی شهردار و پرسنل خدوم شهرداری توصیه ها و رهنمودهای لازم جهت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان عزیز را ارائه و بر همکاری هر چه بیشتر با نهادهای فرهنگی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها