حضور بسیجیان و حلقه های صالحین در تفرجگاه‌های مهریز

بالغ بر ۶۰ نفر از اعضای حلقه‌های صالحین پایگاه‌های تحت امر حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س) ناحیه مهریز در تفرجگاه‌های شهرستان حضور یافتند.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۴۷
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فرمانده حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س) ناحیه مهریز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بالغ بر ۶۰ نفر از اعضای حلقه‌های صالحین پایگاه‌های تحت امر حوزه بعد از نماز جماعت، قرائت زیارت عاشورا، گفتمان و زیارت مزار شهید گمنام در تفرجگاه مهریز حضور یافتند.

زارع زاده در ادامه گفت: حجاب میهمانان نوروزی در مهریز وضعیت مناسبی ندارد و حضور بانوان محجبه در سطح تفرجگاه‌ها خود یک کار فرهنگی بزرگ است و امر به معروف غیرمستقیم به حساب می‌آید و حتی گاهی با حضور بانوی محجبه در اماکن تفریحی تاثیرات مثبتی را مشاهده می‌کنیم و نیازی به تذکر لسانی هم نیست.

وی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز همه روزه پایگاه‌های بسیج جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با به کارگیری حلقات صالحین به فعالیت‌های فرهنگی از جمله توزیع بسته‌های فرهنگی و تبرکی، نقاشی صورت کودکان، مسابقات ورزشی و نقاشی، اهدای روسری به بانوان بدحجاب و... در سطح تفرجگاه غربال‌بیز و کوهریگ می‌پردازند.

ارسال نظرات