خبرهای داغ:

پارک بانوان شاهرود عرصه‌ای ویژه برای فعالیت‌های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی

شاهرود_ شهردار شاهرود، گفت: این مجموعه علاوه‌بر کارکرد تفریحی و ورزشی عرصه‌ای برای فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، فراغتی، سلامت و اقتصادی در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی و رضایتمندی بانوان شاهرودی است.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۱۳
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی به مناسبت یک سالگی بهره برداری از پارک بانوان با بیان اینکه این پارک با هدف تأمین امنیت، رفع نیاز‌های اجتماعی و کاهش محدودیت در فضا‌های عمومی برای بانوان شاهرودی طراحی و ساخته شد، افزود: پارک بانوان محیطی بانشاط برای گذران فراغت بانوان شاهرودی است.
او با تأکید بر اینکه این پارک از سوی بانوان شاهرودی مورد استقبال قرار گرفته است، ابراز داشت: این پارک به‌عنوان بستری مناسب در راستای اهدافی که شکل معیار‌های عملکردی را بر پایه رویکرد ورزشی فرهنگی اجتماعی تفریحی سلامت و اقتصادی در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی و رضایتمندی بانوان در نظر داشته گام برداشته و در این راه موفق نیز عمل کرده‌است.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه ورزش همگانی هر روز صبح در پارک بانوان در حال برگزاری است، اظهار کرد: برگزاری مسابقات شب‌های والیبالی، همکاری با مدارس جهت بازدید‌ها و اردو‌های دانش‌آموزی در پارک، برگزاری جشنواره‌های ورزشی در دهه فجر، جشن بزرگ شب یلدا و عکاسی و چیدمان یلدایی، اجرای بازارچه‌های تولیدات خانگی، مراسم روضه‌خوانی در ایام محرم و صفر، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات خانگی در پنجشنبه هر هفته، برگزاری جلسات مشاوره سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، مسابقات مینی گلف برای معلولان، ورزش عصرگاهی هرروز آموزش والیبال، اجرای برنامه قصه‌خوانی بازی‌های محلی و مسابقه نقاشی در هفته کتابخوانی، برگزاری جشن‌های ولادت حضرت زهرا(س)، جشن بزرگ مبعث و نیمه شعبان و برگزاری شب‌های قرآنی در ماه رمضان و ... از جمله اقدامات انجام‌شده در مدت یکسال این مجموعه بوده‌است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها