همزمان با ماه مبارک رمضان:

نوای دلنشین قرآن کریم در زندان‌‎های کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد/ ارشاد زندانیان توسط ۲۱ روحانی حوزه علمیه

مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار 21 روحانی در زندانهای استان جهت امور تبلیغی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۴۸
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، منصور بیژنی مدیر کل زندان ها با علام این خبرگفت: زندانهای استان در کنار اقدامات تأمینی و مراقبتی خود از زندانیان با تأسی از آیات قرآن در باز سازی شخصیت زندانیان به خطا رفته اهتمام جدی دارد.

مدیرکل زندانهای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این راه با استقرار ۲۱ روحانی در زندانهای استان جهت امور تبلیغی و برگزاری نماز جماعت، برگزاری تمامی مناسبتها، دعوت از قراء بین المللی، اعتکاف، احیاء شبهای قدر و توسعه برنامه های قرآنی، مددجویان را در راه بازگشت سالم به خانواده و جامعه کمک می کند که در این راه توفیقات خوبی نیز بدست آورده است .

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم تا برای باز اجتماعی شدن زندانیان از روشهای مختلف دینی و اعتقادی بویژه استقرار روحانیون مستقر در بین زندانیان، آنان را ارشاد نموده و در تغییر نگرش آنان اهتمام جدی داشته باشند.

بیژنی افزود: در ماه مبارک رمضان هر روز با جزء خوانی و روخوانی قرآن مجید توسط روحانیون و اساتید مجرب قرآنی در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان و ترویج و گسترش برنامه های دینی وقرآنی تلاش می کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار