خبرهای داغ:
رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین خبر داد؛

۲۲ واحد صنفی متخلف پلمب شدند

مهرعلیان با اشاره به اجرای بیش از۲ هزاربازرسی بهداشتی در برنامه سلامت نوروزی سال ۱۴۰۲ گفت: از این تعدادبازرسی صورت گرفته تعداد تعطیلی، ۲۲ واحد صنفی متخلف پلمب و پرونده انها پس از تکمیل به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۷۰
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

قزوین_ دکتر علیرضا مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج، از اجرای برنامه سلامت نوروزی از روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور و ادامه آن تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ خبر داد و بیان کرد: در مدت دوازده روز از اجرای برنامه، ۲ هزار و ۴۰۰ بازرسی بهداشتی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان قزوین با هماهنگی و برنامه ریزی رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای این مرکز توسط کارشناسان بهداشت محیط صورت گرفت.

مهرعلیان با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد بازرسی صورت گرفته تعداد تعطیلی، ۲۲ واحد صنفی متخلف پلمب و پرونده انها پس از تکمیل به مراجع قضایی معرفی شد.
این مسؤول یادآور شد: این برنامه از قبل برنامه ریزی شده و با حضور ۴۰ تَن از بازرسین بهداشت محیط طی صبح و عصر در ساعات اداری و غیر اداری به ویژه در ایام تعطیل به صورت ضربتی نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها