٢ تصادف در جاده های زنجان سه فوتی برجا گذاشت

زنجان _ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 2 فقره تصادف در جاده های این استان سه نفر را به کام مرگ فرو برد.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۶۷
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

٢ تصادف در جاده های زنجان سه فوتی برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ غفور آقاجانلو افزود: ساعت ۱۶ سه شنبه به ندای امداد هلال احمر گزارش یک فقره تصادف در جاده زنجان – دندی اعلام شد و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در عوارضی زنجان – تبریز اعزام شدند.


وی یادآوی کرد: در این سانحه رانندگی یک دستگاه تریلی در کیلومتر ۶۷ این مسیر ارتباطی با کوه برخورد و راننده و سرنشین آن در دم جان باخته بودند.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملیات رهاسازی ۲ فوتی این تصادف تا ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه شب به طول انجامید.


آقاجانلو اظهارداشت: تیم‌های عملیاتی متشکل از پنج نجاتگر همراه با یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست هیدرولیک و یک دستگاه ست نجات بیش از چهار ساعت در تلاش برای رها سازی بودند.


وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، پلیس راه، اورژانس و راهداری و آتش نشانی از عوامل حاضر در این سانحه رانندگی بودند.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به تصادف رانندگی دیگری در جاده زنجان – چورزق اشاره کرد و گفت: در این سانحه رانندگی نیز یک دستگاه سمند در کیلومتر ۴۵ این مسیر ارتباطی از پل سقوط کرده و راننده این خودرو نیز در دم جان باخت.


آقاجانلو افزود: ساعت ۲۲:۱۰ یک تیم عملیاتی چهار نفره از پایگاه کوهستان در مسیر تهم – چورزق اعزام شدند.


وی ادامه داد: با بیش از یک ساعت عملیات رها سازی، جسد راننده خودروی سمند به عوامل انتظامی تحویل داده شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار