خبرهای داغ:
همدان- امام جماعت روستای آبرومند گفت: اگر به شعارهای سال‌ از گذشته تاکنون از سوی مسئولین و مردم عمل شود مشکلات رفع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۰۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
تحقق شعارهای سال از سوی مسئولین و مردم مشکلات را رفع می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام عباس فاطمی نیا در نشست روشنگری با بسیجیان پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) روستای آبرومند بهار در راستای تبيين شعار سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید» با تبریک سال نو و ماه مبارک اظهار کرد: نامگذاری‌های سال مثل دیگر اقدامات رهبر مدبر و فرزانه انقلاب از روی حکمت و دلیل بوده و دارای تأثیرگذاری بسیاری است‌.

وی به هدف نامگذاری شعار امسال «مهار تورم و رشد تولید» اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب به طور غیرمستقیم، در راستای ارائه راهکار و شناسایی نقاط ضعف به مسئولین و مردم این شعار را بیان و تاکید کردند شعار سال، فقط در حد شعار و طراحی بنر در محلات و خیابان‌ها نباشد بلکه در جامعه عمل به آن حائز اهمیت است.

مبلغ حوزه و امام جماعت روستای آبرومند بیان کرد: اگر به شعارهای سال‌ از گذشته تاکنون از سوی مسئولین و مردم عمل شود مشکلات رفع می‌شود؛ چراکه مقام معظم رهبری با تدبر و مدیریت قوی و نگاه دلسوزانه و پدرانه این نکات را بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه  در مورد جهان اسلام، اگر مسلمانان متحد و همدل باشند گرفتاری از سوی مشرکین و دشمنان پیش نخواهد آمد، افزود: هشت سال کشور را به بهانه برجام عقب راندند و ظلم کردند و نتیجه آن هم‌ تورم، گرانی‌ها، بی‌مدیریتی و عدم اطاعت از فرموده‌های مقام معظم رهبری بوده که هم‌اکنون نتیجه‌ها دیده می‌شود.

فاطمی نیا با اشاره به اینکه شعار امسال «مهار تورم و رشد تولید» است، گفت: با این حال یک عده نفوذی، دشمن و داخلی نمی‌گذارند، و نام‌گذاری شعار امسال را به اسم بهار تورم تحریف کردند.

وی با بیان اینکه وابستگی به دلار و نفت باید کم شود، ادامه داد: زمانی که تولید و اشتغال نباشد و به نفت اکتفا شود وضعیت تورم با بالا رفتن باعث ضربه زدن به اقتصاد می‌شود.

امام جماعت روستای آبرومند با تأکید بر تبعیت از ولایت، گفت: نگاه مقام معظم رهبری و نامگذاری سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» گوشزد به مسئولین و مردم برای توجه به این امر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات