مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی بهار خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه به همت بسیجیان و خیرین روستای آبرومند برای زلزله‌زدگان خوی

همدان-مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی شهرستان بهار از جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه به همت بسیجیان و خیرین روستای آبرومند برای زلزله زدگان شهرستان خوی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۰۷
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی روستای آبرومند و گروه جهادی و شورای امر به معروف و ارکان صالحین حوزه حضرت خدیجه (س) بهار اقدام به جمع آوری کمک‌های مؤمنانه خیرین برای زلزله زدگان شهرستان خوی کردند.

وی با اشاره به اقدام خودجوش بسیجیان در جمع آوری کمک‌های مؤمنانه گفت: هم وطنان ما در اثر بلای طبیعی دچار مشکلات فراوانی شده‌اند و ما موظف هستیم به یاری آنان بشتابیم بنابراین به همت بسیجیان پایگاه کمک‌های مؤمنانه شامل پتو، لحاف، کفش، لباس، خوراکی، دارو و کمک‌های نقدی برای زلزله‌زدگان خوی جمع آوری شد.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهیده موسوی شهرستان بهار بیان کرد: در این امر خدا پسندانه مردم خیر آبرومند با کمک نقدی و مالی مشارکت داشتند و به همت بسیجیان حوزه امام سجاد (ع) نیز کمک‌های مردمی از روستاهای اطراف برای ارسال به شهرستان خوی جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه هدف از این اقدام جهادی، جلب رضایت خداوند متعال و امام زمان (عج) است، گفت: این وظیفه انسانی ما است که طبق آیه قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار (ع) ، به یاری هم نوعان خود بشتابیم.

بهرامی با اشاره به فعاليت‌های اخیر این پایگاه گفت: برگزاری دعای پر فیض ندبه و نشست روشنگری توسط گروه جهادی و شورای امر به معروف و ارکان صالحین حوزه حضرت خدیجه (س)، مراسم جشن شب مبعث پیامبر اکرم (ص) در مسجد فاطمة الزهراء (س) با حضور اهالی همیشه در صحنه و ولا یتمدار روستای آبرومند از جمله برنامه‌های اجرایی پایگاه بوده است .

وی ادامه داد: همچنین جشن روز عید مبعث در منزل یکی از بسیجیان با قرائت زیارت حضرت علی (ع) و بیان حدیثی از رسول خدا (ص)همراه با اهدا جوایز به نو نهالان محجبه و به نام‌هاي محمد برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار