پیدا شدن جسد ۳ مفقودی سیل شهرستان جیرفت توسط گروه‌های جهادی

سرهنگ شاهرخی مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله : جسد سه نفر مفقودی اعلام شده توسط بسیجیان گروه جهادی پیدا شده و تحویل هلال احمر گردید.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۱۱
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

سرهنگ شاهرخی مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله صبح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: با توجه به حادثه سیل دیشب در شهرستان جیرفت و اعلام مفقودی سه نفر از هموطنان، گروه های جهادی سپاه شهرستان از ابتدایی ترین دقایق با حضور در مناطق سیل زده در حال جستجو بودند که حوالی ساعت ۸ صبح امروز جسد سه نفر مفقودی اعلام شده توسط بسیجیان گروه جهادی پیدا شده و تحویل هلال احمر گردید.
سرهنگ شاهرخی خاطرنشان کرد: همچنین تخلیه آب منازل در روستای گرفتار در سیل توسط جهادگران آغاز شده و تاکنون به ۱۰۰ خانه خدمت رسانی انجام شده است.
وی با بیان این که گروه های جهادی تخصصی بسیج سازندگی در امداد و نجات و خدمت رسانی در کارنامه خود دارند و هر کجا به حضور آنان نیاز باشد با سرعت در منطقه حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام فرمانده سپاه ثارالله امدادرسانی به سیل زدگان، گروههای جهادی بسیج سازندگی کرمان این آمادگی را دارند که به هم وطنان عزیزمان در هرکجای ایران اسلامی خدمت رسانی کنند.

ارسال نظرات