خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان :

خدمت بی منت ، نشان افتخار ماست/ بیش از ۲۴۰ گروه جهادی در ایام عیدنوروز فعالیت کردند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: بسیج سازندگی سپاه نینوا در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا،توانسته خدمات شایسته ای را در زمینه های مختلفی با همت و تلاش گروه های جهادی به سرانجام برساند.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۴۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

خدمت بی منت ، نشان افتخار ماست/ بیش از ۲۴۰ گروه جهادی در ایام عیدنوروز فعالیت کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت : گروه های جهادی ظرفیت عظیمی برای نظام و انقلاب اسلامی و ابتکار حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است که با تشکیل بسیج سازندگی این ظرفیت ساماندهی شد و در اختیار محرومان و مستضعفان جامعه قرار گرفت.

وی افزود : بسیج سازندگی سپاه نینوا نیز در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا،توانسته خدمات شایسته ای را در زمینه های مختلفی با همت و تلاش همین گروه های جهادی به سرانجام برساند.

سردار ملک شاهکوهی در ادامه به طرح نهضت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرده و گفت : در طول یکسال گذشته و به همت جهادگران بسیج سازندگی سپاه استان ، بیش از ۱۰۰۰ مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.

فرمانده سپاه نینوا سپس به فعالیت گروه های جهادی در ایام نوروز پرداخته و افزود: ۲۴۵۰ جهادگر در قالب ۲۴۰ گروه جهادی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ فعالیت خود را در مناطق محروم آغاز کرده اند که این حرکت تا ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد : ساخت و مرمت خانه محروم،ویزیت رایگان و برپایی کلینیک های سیار پزشکی ودامپزشکی، تعمیر خانه بهداشت و ساخت و مرمت سجد ، توزیع بسته های معیشتی و اهدای جهیزیه به زوج های جوان از جمله خدمات گسترده گروه های جهادی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به مردم مناطق محروم استان است.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان در پایان گفت : مجموعه سپاه و بسیج در هر زمانی و در هر موقعیتی که مردم شریف استان نیاز به خدمت داشته باشند آماده کار جهادی است و این خدمت بی منت نشان افتخار و سند حقانیت این حرکت مقدس است. و فقط با کار جهادی میشود مشکلات این کشور را حل کرد‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها