عیادت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سردار عظیمی فر + ( تصاویر )

جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار جواد عظیمی فر معاون مهندسی رزمی سپاه و مسئول انسداد مرز‌های کشور که در یاسوج به سر می‌برد و چند روزی در بیمارستان بستری بود عیادت کردند.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۳۳
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، صبح امروز مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاونین ستادی بنیاد، از سردار سرافراز جواد عظیمی فر عیادت کردند.

سردار نام آشنای کهگیلویه و بویراحمدی سپاه پاسداران حاج جواد عظیمی فر،معاون مهندسی رزمی سپاه و مسئول انسداد مرز‌های کشور که در یاسوج به سر می‌برد، به دلیل یک ناراحتی جسمی چند روزی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری شده بود.

روز گذشته نیز سرهنگ سعید برومند زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان، شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد، آقای حقیقت معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد، سرهنگ جاماسب بهمنیار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان و ایمان سبحانی نژاد معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش با حضور در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از سردار عظیمی فر عیادت کردند.

عیادت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سردار عظیمی فرعیادت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سردار عظیمی فرعیادت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سردار عظیمی فرعیادت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سردار عظیمی فرعیادت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سردار عظیمی فرعیادت مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از سردار عظیمی فر

 

 

ارسال نظرات