يادواره ۱۰۲ شهید فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد در هفته معلم برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاري يادواره ۱۰۲ شهید فرهنگی استان با حضور مسئولان استانی و کشوری همزمان با هفته معلم در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۳۹
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار در دیدار نوروزی با مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن گفت: بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان در سال ۱۴۰۱ برنامه های خوبی در مناسبتهای مختلف در راستای جهاد تبیین و کمک به مجموعه آموزش وپرورش انجام داده است.
وی از برگزاری يادواره ۱۰۲ شهید فرهنگی استان در هفته معلم در سال جاری خبر داد و گفت: این يادواره با حضور مسؤلان کشوری و استانی در حسینه ثارالله یاسوج برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تبریک ماه ضیافت الهی و عید نوروز گفت: بسیج فرهنگیان حلقه اتصال فرهنگیان با مجموعه سپاه است که خوشبختانه تعامل خوبی بین آموزش وپرورش و بسیج فرهنگیان وجود دارد.

حسنعلی عزت‌خواه از نقش تاثیر گذار بسیج فرهنگیان در جهاد تبیین و فعالیتهای تربیتی و آموزشی در کنار آموزش وپرورش تقدیر و تشکر کرد .

ایمان سبحان نژاد فرمانده پایگاه بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر از فعالیتهای خوب بسیج فرهنگیان گفت: بسیج فرهنگیان و دانش اموزی در کنار آموزش وپرورش برای تعالی و پیشرفت آموزش وپرورش برنامه های خوبی در دست اقدام دارد که جای تقدیر دارد.

 

ارسال نظرات