رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد:

تولد ۳۷ نوزاد در استان از شبانه‌روز گذشته

زنجان _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان از تولد ۳۷ نوزاد در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: طی طرح سلامت نوزوزی تاکنون ۵۵۷ مورد موالید به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۶۰
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

تولد ۳۷ نوزاد در استان  از شبانه‌روز گذشته

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ دکتر بختیاری، اظهار کرد: در ۲۴ساعت گذشته ۵۲۸ تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس، برقرار شده است و اپراتور‌های این سامانه از ۲۴ اسفند که طرح سلامت نوروزی آغاز شده تا کنون، مجموعا به ۸۱۸۶ تماس، پاسخ داده‌اند؛ و ۱۶۴از مورد ماموریت، ۱۰۷ نفر مصدوم نیز به بیمارسان اعزام شده اند.

وی تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستانی در استان طی شبانه‌روز گذشته را ۴هزار و ۴۸۲نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ساعت گذشته ۹۳ جراحی نیز انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تعداد مراجعین به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی در شبانه‌روز گذشته را ۲هزار و ۹۸۸نفر عنوان کرد و گفت: در ۲۴ساعت گذشته هزار و ۷۴۲ بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان صورت گرفته است.

وی از ۲۵ بازرسی و بازدید توسط مدیران دانشگاه در شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۱ بازرسی از داروخانه‌ها در سطح استان انجام شده و به ۳۵ شکایت مردمی پاسخ داده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار