خبرهای داغ:

اورژانس ۱۱۵ شاهرود ۲۰ هزار ماموریت طی یکسال انجام داد

شاهرود_ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: بیش از ۲۰ هزار ماموریت طی سال ۱۴۰۱ توسط اورژانس ۱۱۵ شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۱۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

اورژانس ۱۱۵ شاهرود ۲۰ هزار ماموریت طی یکسال انجام دادبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر زهره صالح نساج افزود: طی یکسال گذشته افزون بر ۲۰ هزار ماموریت توسط اورژانس شاهرود انجام شد که در پی این ماموریت‌ها ۱۲۳ هزار و ۶۴۱ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند.
او با بیان اینکه طی این بازه زمانی ۲ هزار و ۶۹۶ مصدوم نیز در محل حادثه از خدمات اورژانس استفاده کردند، گفت: خدمات‌رسانی به سه هزار و ۲۱۵ مورد حادثه ترافیکی جاده‌ای و شهری در حوزه تحت پوشش شهرستان‌های شاهرود و میامی طی یکسال گذشته انجام شد.
صالح نساج به خدمات‌رسانی ۲ هزار و ۴۱۶ مورد حوادث غیرترافیکی اشاره کرد و افزود: در این بازه زمانی به یکهزار و ۵۴۷ نفر بیمار دچار مشکلات قلبی و ۸۶۹ بیمار مبتلا به مشکلات تنفسی خدمات‌رسانی شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: طی یکسال گذشته ۷۵ هزار و ۹۰۵ تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس شاهرود برقرار شد.
او گفت: در سال ۱۴۰۱، اورژانس هوایی ۸۷ سورتی پرواز به منظور انتقال مصدومان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود داشت.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.
براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران- مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها