خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سید علی حسینی گفت: جامعه فرهنگیان و دانش آموزان با روحیه ی جهادی که دارند توانسته اند پیشرفت‌های چشمگیری را در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش رقم بزنند.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۲۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

سپاه در تمامی زمینه ها تمام قد در کنار آموزش و پرورش است/بیش از چهار دهه شاهد حرکت رو به جلو انقلاب هستیم

 به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید علی حسینی فرمانده سپاه با کوهساریان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ حسینی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: سپاه در تمامی فعالیت‌هایی که لازم است، تمام قد همراه آموزش و پرورش خواهد بود تا با تربیت یک نسل انقلابی و ولایی شاهد یک جامعه‌ی پیشرو در حوزه‌های مختلف در شهرستان آزادشهر باشیم.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان از برگزاری محافل قرآنی و افطاری های ساده خبر داد و افزود: جامعه فرهنگیان و دانش آموزان با روحیه ی جهادی که دارند توانسته اند پیشرفت‌های چشمگیری را در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش رقم بزنند. 

فرمانده سپاه آزادشهر با اشاره به ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران که مردم با اکثریت آرا و تمام قد در برابر استکبار جهانی قد علم کردند گفت: بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از آن روز همچنان شاهد حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی ایران هستیم که باید بهتر شود و این موضوع اتفاق نمیفتد جز با تربیت یک نسل صالح و سالم و پیشرو در مسیر رسیدن به حیات طیبه که موضوع مورد تاکید ساحت‌های ۶ گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر نیز در این دیدار اظهار داشت: حمایت‌های سپاه و فعالیت‌های درخشان این نهاد مردمی بر هیچکس پوشیده نیست و آموزش و پرورش هم همیشه از موهبت همراهی سپاه پاسداران برخوردار بوده است.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری با سپاه و بسیج در راستای برنامه‌های فرهنگی و پرورشی خاطر نشان کرد: امروز آموزش و پرورش با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و پرورشی در سطح مدارس برگزار نموده است که این روند نتایج بسیار خوبی را به ارمغانی داشته است. 

کوهساریان از برنامه اردوی راهیان نور، جشن تکلیف، اردوی راهیان پیشرفت، سه شنبه های نمازی و... به عنوان فعالیت های تاثیرگذاری یاد کرد که باعث شور و نشاط و پویایی جامعه دانش آموزی شده است.

وی افزود: با همیاری آموزش و پرورش و همچنین پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی شاهد فعالیت محافل و مجالس قرآنی در سطح شهرستان آزادشهر در ماه مبارک رمضان هستیم که بسیار عالیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها