خبرهای داغ:
امام جمعه کازرون:

مردم با دفاع و تقدیم شهید به جمهوری اسلامی رأی دادند/ مردم مطالبه گر، علاقه‌مند و خواستار حجاب در کشورند

امام جمعه شهرستان کازرون گفت: مردم ایران اسلامی با دفاع همه جانبه از نظام و تقدیم شهدا به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دادند.
کد خبر: ۹۵۰۱۳۵۰
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر ضمن بیان اهمیت ماه مبارک رمضان در آیات و روایات گفت و به اهمیت 12فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با دفاع همه جانبه از نظام و تقدیم شهدا به نظام جمهوری اسلامی ایران رای دادند.

وی ادامه داد: پایداری به ارزش ها در نظام جمهوری اسلامی ایران خواسته عموم مردم کشور می باشد و امروز شلوغ ترین مراسم ها و اجتماعات در کشور به نام دین و اسلام همانند راهپیمایی ها و عزاداری ها با خواسته مردم در کشورند.

امام جمعه کازرون به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی پرداخت و تصریح داشت: حجاب در نزد مردم ایران حرمت1400ساله دارد و زن با حجاب در جامعه اسلامی با ارزش و نگین کشور اسلامی می باشد.

وی به ارزش و اهمیت زن در جامعه غربی گفت و اشاره داشت: در کشورهای غربی حجاب آزاد نمی باشد بلکه آزار و اذیت و سوء استفاده از زنان می باشد که زیاد اشت که باید مورد توجه مردم در جامعه اسلامی قرار گیرد.

حجت الاسلا م صباحی اذعان داشت: مردم از وضعیت حجاب مطالبه گر، علاقه مند و خواستار حجابند و مردم در آستانه 12فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گلایه مند از وضعیت حجاب در جامعه هستند.

وی خاطر نشان کرد: مطالبه مردم از مسئولین ساز و کار در خصوص حجاب است و درخصوص مطالبه گری مردم در امر حجاب همه مسئول هستیم باید به تکلیف الهی امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان کازرون تاکید کرد: بیان تبیین حجاب و اقناع نسل جوان در خصوص حجاب موثرترین راهبرد در برخورد با بی حجابی می باشد و باید از مارپیچ سکوت که کسی خرفی نمی زند در جامعه دوری کرد و در قبال حجاب و بی مسئولیتی هم مردم و هم مسئولین وظیفه دارند که در کف جامعه فعال و حضور داشته باشیم.

وی سپس در خصوص مراسمات در نیمه ماه رمضان میلاد کریم اهل بیت(ع) در تمامی مساجد و حسینیه های شهرستان کازرون که یک کار بی نظیر در سطح استان فارس است، از برپایی سفره افطار، موکب ها، سخنرانی های، برپایی مسابقه و اهداء جوایز، اهداء سری جوائز به برخی نوعروسان نیازمند و... نکاتی را بیان داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها