خبرهای داغ:
مسئول اردوهای جهادی قرارگاه جهادی یونس در گفتگو با "بسیج":

گروه های جهادی بازوهای انقلاب اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم هستند/جهاد تبیین و گفتمان سازی رویکرد اصلی جهادگران است

رادمهر، هدف و رویکرد اصلی جهادگران در خدمت رسانی به مردم را گفتمان سازی و جهاد تبیین دانست و گفت: گروه های جهادی بازوهای انقلاب اسلامی هستند که می تواند به مردم خدمت کنند؛ قطعا این نگاه به گروه های جهادی و جهادگران در کیفی سازی و اثرگذاری کار آنها در جامعه تاثیر بسزایی دارد.
کد خبر: ۹۵۰۱۳۸۰
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

مجتبی رادمهر مسئول برگزاری اردو‌های جهادی قرارگاه جهادی حضرت یونس(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: قرارگاه ملی جهادی حضرت یونس(ع) از سال ۱۳۹۰ در تهران در حوزه محلات شروع به کار کرد.

وی عنوان کرد: عمده خدمات جهادی قرارگاه ملی جهادی حضرت یونس در عرصه‌های عمرانی، پزشکی، کشاورزی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی است.

رادمهر عنوان کرد: منطقه هدف قرارگاه ملی یونس استان خراسان جنوبی و شهرستان زیرکوه است که به علت محرومیت این منطقه از سال ۱۳۹۰ به عنوان منطقه هدف جهت ارائه خدمات جهادی قرارگاه جهادی یونس انتخاب شد.

مسئول برگزاری اردو‌های جهادی قرارگاه جهادی یونس افزود: تعطیلات نوروز امسال ۱۳۰ جهادگر قرارگاه جهادی یونس با حضور در شهرستان زیرکوه در عرصه عمرانی، پزشکی، کشاورزی و فرهنگی به مردم این منطقه خدمات ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: آبرسانی و کانال کشی مسیر انتقال آب کشاورزی، احداث استخر ذخیره آب، برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی، انجام فعالیت‌های فرهنگی، خدمات کشاورزی و کاشت نهال از جمله اقدامات جهادگران قرارگاه جهادی یونس نوروز ۱۴۰۲ در شهرستان زیرکوه است.

رادمهر با بیان اینکه خدمات قرارگاه ملی حضرت یونس در طول سال در مناطق محروم کشور ادامه دارد، گفت: حجم فعالیت و خدمات جهادگران این قرارگاه در ایام تعطیلات نوروز و تابستان بیشتر می‌شود.

مسئول برگزاری اردو‌های جهادی قرارگاه جهادی یونس گفت: در این ایام تقریبا کل شهرستان زیرکوه و حدودا ۹۰ روستای این شهرستان از خدمات جهادی جهادگران قرارگاه جهادی یونس بهره‌مند شدند.

رادمهر گفت: رسیدن به جامعه جهانی اسلامی و مهدوی و زمینه سازی ظهور امام عصر (عج)، لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری، رفع محرومیت در راستای ارتقا نظام اسلامی و خدمت به مستضعفین کشور از جمله اهداف ما از خدمات جهادی است.

وی عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بیانیه ۹ بندی حضرت آقا به جهادگران؛ قطعا بایستی به فرمایشات ایشان در جهت توسعه کمی و کیفی اردو‌های جهادی عمل شود.

مسئول برگزاری اردو‌های جهادی قرارگاه جهادی یونس ادامه داد: در عرصه اردو‌های جهادی بحث گفتمان سازی و جهاد تبیین بسیار مهم است که نیاز هست جوانان را وارد این عرصه کنیم و این موارد کلیدی‌ترین نکاتی است که بایستی جهادگران روی آن تمرکز و فعالیت کنند.

وی افزود: نگاه به گروه‌های جهادی باید به عنوان بازو‌های انقلاب اسلامی باشد که می‌توانند به مردم خدمت کنند و نیاز هست مسئولان با این نگاه به گروه‌های جهادی و جهادگران کمک و همکاری کنند، تا کیفیت ارائه خدمات آن‌ها بهتر شود و قطعا در این صورت اثرگذاری آن در جامعه بهتر خواهد شد.

رادمهر بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی، بنیاد تعاون بسیج، بنیاد علوی در سطح کشور و استان، مجموعه فرمانداری و بسیج سازندگی شهرستان زیرکوه از جمله نهاد‌ها و سازمان‌هایی هستند که در این چند سال بیشترین همکاری را با قرارگاه جهادی حضرت یونس داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار