پیام مشترک فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین؛
ساری_لبیک ملت ایران به ندای امام خمینی (ره) در یوم الله ۱۲ فروردین خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی زد.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۳۲
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

 

یوم الله ۱۲ فروردین خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرماندهی و حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین پیام مشترکی صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است:

《برای اولین بار بعد از دوران صدر اسلام یک حکومت و نظامی اعلان شدکه دارای دو خصوصیت مردمی بودن و الهی بودن است. 》

رهبر معظم انقلاب

بسم الله الرحمن الرحیم

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در روز ۱۲ فروردین با رأی بیش از ۹۸ درصدی مردم به جمهوری اسلامی ایران بزرگترین رفراندوم تاریخ و نقطه عطف تاریخ معاصر فراتر از جغرافیای ایران رقم زده شد.

لبیک ملت ایران به ندای امام خمینی (ره) خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی زد.

مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و مدل حکومت و اداره جامعه مهم‌ترین ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی بود که با استقرار نظام مردم سالاری دینی، امروزه با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب، نظام اسلامی توانسته با عزت و افتخار در مقابل هجمه‌های تبلیغات سهمگین جبهه کفر و استکبار نقشه‌های شوم و خبیثانه دشمنان را خنثی کند.

یوم الله ۱۲ فروردین ماه فرصت مغتنمی در جهت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای تمام مسئولان و نیز اصحاب رسانه بشمار می‌رود که مهم‌ترین آن مردم سالاری دینی و حکومت مبتنی بر مردم، نهادینه شدن استقلال و آزادی اسلامی و استکبار ستیزی در کشور، عزت و اقتدار ملی، پیشرفت‌های شگرف در عرصه‌های علم و فناوری، رشد چشمگیر در حوزه دفاعی و قدرت بازدارندگی، گسترش امید و نشاط، وحدت و یکپارچگی ملی، ایجاد روحیه خودباوری و خوداتکایی و ظهور استعداد‌های انسانی و تاریخ ساز در دوران دفاع مقدس و همچنین شکل گیری جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و شکسته شدن هیبت استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین و یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اعلام می‌کنیم، استمرار حرکت تکاملی انقلاب اسلامی و پیش روندگی نظام جمهوری اسلامی در این پیچ تاریخی و حساس جهانی مرهون رهبری پیامبرگونه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و بصیرت و هوشمندی ملت بزرگ ایران است و ان شالله امسال با همت مضاعف جهادی مردم و مسئولان در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی گام‌های اثربخش برداشته شود.

سرتیپ دوم پاسدار دکتر سیاوش مسلمی
فرمانده سپاه کربلا مازندران

حجت الاسلام دکتر جعفر رعایتی
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها