خبرهای داغ:
سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۷۲
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَ نَجعَلَهُمُ الوارِثینَ


صبحگاه ۱۲ فروردین - که روز نخستین حکومت الله است - از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست. ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند.(قسمتی از پیام امام خمینی (ره) در ۱۲ فروردین سال ۵۸)

 

۱۲ فروردین را باید نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست که زمینه را برای آغاز حرکت قطار انقلاب در مسیر پرافتخار استقلال و آزادی فراهم ساخت و بدون تردید رأی بیش از ۹۸ درصدی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی در همه پرسی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، برای همیشه به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط شد.

نهالی که با رای قاطع مردم در فروردین ۵۸ کاشته شد امروز به درخت تناوری تبدیل شده که ثمره عزتمند آن، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که تحت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مبنا قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، در مسیر اعتلا و پیشرفت قرار دارد.
پیشرفت حیرت آور و حرکت به سوی ایران قوی باعث شده تا نظام سلطه از همه ظرفیت‌ها برای جلوگیری از این بالندگی و اقتدار استفاده نماید.

حضور میلیونی مردم با بصیرت، مقاوم و غیور ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان داد محاسبات دشمن غلط بوده و می‌توان ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ را تصویر روشنی از رأی مردم در امتداد اولین انتخابات واقعی این ملت، یعنی همه‌پرسی ۱۲ فروردین ۵۸ دانست.

امروز جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران بالنده‌تر و پویاتر از چهار دهه گذشته روند تکامل و آرمانی خود به‌سمت تمدن‌سازی نوین اسلامی را استمرار می‌بخشد، به‌گونه‌ای که هم‌اینک روح، تفکر و گفتمان این معجزه بزرگ، خطوط تماس و نفوذ ایران اسلامی را حتی فراتر از منطقه راهبردی غرب آسیا، به کابوس سردمداران آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان پلید آن تبدیل کرده است. تردیدی نیست آنچه باعث درخشش و توفیق انقلاب در سطوح مختلف شده است به برکت اتصال آن به قدرت لایزال الهی و بنیان‌های دینی و برخورداری از نعمت بزرگ ولایت فقیه و رهبری حکیمانه و شجاعانه امامین انقلاب اسلامی و محصول پشتوانه مردمی و حمایت ملتی فهیم، بصیر و هوشمند و وحدت و یکپارچگی ملی است.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعلام می‌دارد، اینک که بیش از چهار دهه از استقرار نظامی الهی در این کشور عزیز می‌گذرد، ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ و اراده‌ای آهنین، پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن اعلام کرده و با عمل به منویات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را برای تحقق و تشکیل تمدن اسلامی هموارتر خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها