مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از پلمپ و جزای نقدی واحد شیرینی( زولبیا و بامیه) گرانفروش و کشف ۳۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۳۰
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حمزه لقمانی، گفت:در گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای گزارش‌های دریافتی مبنی بر گران‌فروشی و کم فروشی قنادان و شیرینی‌( زولبیا و بامیه) با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی ، صدا و سیما، بازسان، صمت ، جهاد و بهداشت ، و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان به واحد های شیرینی مراجعه و واحد گرانفروش به اشد مجازات پلمپ و جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: مردم می‌توانند هر تخلفی که در حوزه صلاحیت تعزیرات حکومتی از جمله گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه نکردن کالا و امتناع از عرضه کالا و همین طور بحث فروش اجباری را برای رسیدگی، به سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات در تایم اداری و ۱۲۴ شبانه روزی سازمان صمت، به صورت مکتوب و تلفنی گزارش کنند و همکاران آمادگی دارند، موضوع را رسیدگی و به مردم خدمات رسانی کنند.

از پلمپ شیرینی فروشی متخلف تا کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در یاسوج

کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در یاسوج

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از کشف و ضبط و امحاء قریب به ۳۰۰ کیلو گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته از یک واحد صنفی خبر داد.
سید حمزه لقمانی گفت؛ نزدیک به ۳۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در گشت مشترک تعزیرات و دامپزشکی و بازرسان جهاد در یاسوج کشف و معدوم شد.

مدیرکل تعزیرات افزود: با تایید کارشناسان دامپزشکی مبنی بر تاریخ گذشته و فاسد بودن مرغها با دستور رئیس شعبه تعزیرات پرونده برای طی مراحل قانونی و صدور رای به این اداره کل ارسال شد.

لقمانی تصریح کرد: مردم خرید گوشت و مرغ را از مراکز معتبر و مورد تایید دامپزشکی و بهداشت خریداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی موضوع را در میان بگذارند.

 

ارسال نظرات