۳۱ نفر در سواحل استان بوشهر غرق شدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به غرق‌شدن ۳۱ نفر در نوروز امسال در سواحل استان بوشهر گفت: از این تعداد ۴ نفر در سواحل دیلم، کنگان و عسلویه به‌سبب عدم آشنایی با فن شنا جان باختند.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۰۵
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، کمال صالح احمدی در گفتگو با جمعی از خبرنگاران تعداد گروه‌های نجات غریق در سواحل استان بوشهر را ۳۴ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: ۲۱ نجات غریق تحت عنوان منجی در ایام نوروز در نوار ساحلی دیلم، گناوه، بوشهر، تنگستان، دیر و کنگان مستقر شدند.

وی با بیان اینکه ۱۳ همیار ناجی در نوار ساحلی دیلم، دیر، کنگان و عسلویه خدمات‌رسانی کردند گفت: در ساحل دیلم ۹ نفر به‌دلیل استفاده از تیوب خودرو هنگام وزش باد از ساحل دور و در آب دریا غرق شدند که متأسفانه یک نفر از آن‌ها فوت کرد و مابقی نجات یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از غرق شدن ۳ نفر در گناوه خبر داد و گفت: با اقدامات به‌موقع گروه نجات غریق، هر سه فرد با سلامت به محل امن منتقل شدند.

صالح احمدی از غرق شدن ۲ نفر در ساحل بوشهر و نجات آن‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در ساحل تنگستان نیز ۶ نفر غرقی پس از نجات به محل امن منتقل شدند.

وی با اعلام اینکه در دیر به‌سبب واژگونی یک قایق در امواج متلاطم دریا سرنشینان آن نجات یافتند ابراز کرد: در کنگان شش نفر به‌سبب عدم آشنایی با فن شنا غرق می‌شوند که متأسفانه یک نفر از آنان فوت می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: در ساحل عسلویه نیز ۴ نفر به‌سبب عدم تسلط به مهارت شنا غرق می‌شوند که ۲ نفر از آنان جان خود را از دست می‌دهند.

صالح احمدی با بیان اینکه در مجموع ۳۱ نفر در دریا غرق شدند ادامه داد: از مجموع ۳۱ غرقی متأسفانه ۴ نفر جان باختند و ۲۷ نفر نجات یافتند.

وی تصریح کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین با پیش‌بینی و پیشگیری، مراقبت، محافظت و اقدامات به‌موقع گروه‌های نجات غریق از بروز حوادث بسیاری در سواحل این استان پیشگیری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار