خبرهای داغ:
هر روز با یک شهید؛

شهید «عبدالله بهمنی»، شهیدی که بعد از ۲۶ سال شناسایی شد

مادر شهید«عبدالله بهمئی» پس از ۲۶ سال پسرش را در میان شهدای گمنام شهرستان رامشیر پیدا کرد، پیکر پاک و نورانی شهید «عبدالله بهمنی» پس از ۲۶ سال از طریق DNA احراز هویت شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۳۹
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛سرباز شهید عبدالله بهمنی فرزند زاهد است که تاریخ یکم فروردین ماه سال 1348 در شهر تاریخی رامهرمز دیده به جهان گشود و شادی بخش محفل خانواده خود شد.

 در دوران جوانی به سربازی اعزام و در لشکر 21 حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) مشغول گذراندن خدمت شد.

 

این دلیرمرد خوزستانی در زمان خدمت که مصادف با دوران جنگ تحمیلی بود به همراه دیگر رزمندگان اسلام به جبهه رفت.

 

پس از حضور در جبهه در تاریخ 21 تیر ماه سال 1367 در نحر عنبر دهلران به شهادت رسید ولی پیکر پاکش در جبهه ماند و جاویدالاثر شد.

 

برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهید عبدالله بهمنی یادبودی در گلزار شهدای اهواز بنا شد تا مرحمی بر داغ فراق خانواده باشد‌.

 

اما پیکر پاک شهید عبدالله بهمنی در تاریخ سوم آذر سال 1388 همزمان با شهادت امام محمدباقر(ع) به‌ عنوان شهید گمنام در شهرستان رامشیر تشییع و در پارک ساحلی این شهر در کنار رودخانه جراحی آرام گرفت.

 

پیکر پاک و نورانی شهید عبدالله بهمنی بعد از 26 سال از طریق DNA شناسایی و در روز پنجم اسفند ماه سال 1393 خبر آن از سوی مسئولان معراج شهدای تهران اعلام شد.

 

بر اساس توافق انجام شده با خانواده شهید، پیکر مطهر شهید عبدالله بهمنی در رامشیر باقی ماند و در کنار یک شهید گمنام میهمان مردم این خطه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها