خبرهای داغ:

مسابقات جام رمضان با حضور بسیجیان سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان بین بسیجیان این پایگاه و تیم اتحاد سرخه برگزار و نتیجه به تیم مقابل واگذار شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۶۳
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان، مراسم پر فیض قرائت زیارت عاشورا توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طول سال و خصوصاً همزمان با ماه رمضان ویژه برنامه های متنوعی با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی در پایگاه و مسجد امام هادی (ع) در این محله برگزار می شود.

او با اشاره به قرائت زیارت عاشورا توسط محمدمهدی احسانی یکی از نوجوانان بسیجی پایگاه افزود: محفل انس با قرآن کریم و جزء خوانی در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه هایی است که هر روز عصر با استقبال پرشور بسیجیان در رده های مختلف سنی برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: به همت بسیجیان تابلوی اعلانات جهت نصب پوسترها و اطلاعیه ها در پایگاه نصب شد.

امامی با اشاره به برگزاری مداوم برنامه های ورزشی در پایگاه گفت: فعالیت های ورزشی بسيجيان جهت ایجاد اوقات مفرح و شاد با انجام ورزش هایی چون فوتبال دستی، تنیس روی میز و فوتبال در پایگاه انجام می شود.

او اضافه کرد: به همت مسوول علمی و پژوهشی پایگاه، کلاس تقویتی ریاضی پایه پنجم ابتدایی توسط بسیجیان برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) یادآور شد: همزمان با برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان ۱‌۴‌۰‌۲ شهرستان سرخه گرامیداشت مرحوم ابوالقاسم صلواتی بسیجی این پایگاه، مسابقات فوتسال بین بسیجیان پایگاه و تیم اتحاد سرخه با نتیجه یک بر دو برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار