سفره ضیافت الهی در روستا عبدالله آباد در سرخه پهن شد

به مناسبت ماه میهمانی خداوند، سفره افطاری ساده به همت بسیجیان جهادی سنگرسازان بی سنگر در حسینیه روستا عبدالله آباد پهن شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۷۴
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان، سفره ضیافت الهی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه پهن شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برپایی سفره‌های افطاری ساده و معنوی، دستاورد ماه مبارک رمضان است و در همین راستا، بسیجیان روستا در یک مهمانی افطاری، سفره‌ای ساده اما پربرکت و کریمانه، پهن کردند تا همگان از خوان نعمت در این ایام و برکت روزه‌داری و اطعام‌دهی بهره‌مند شوند.

او افزود: اطعام‌دهی به مؤمن از سنت‌های گذشته است که به ما رسیده است و برپایی سفره افطاری در ماه مبارک رمضان به یک سنت برای همه ما تبدیل شده است و برادران بسیجی پایگاه هم در این راستا با تمام توان وارد عمل شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ادامه داد: در این راستا سفره ضیافت افطاری در روستای عبدالله آباد به میزبانی گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر پهن و عبداللهی فرمانده حوزه امام موسی بن جعفر (ع) سرخه و تنی چند از همکاران در این برنامه حضور یافتند.

رهایی در خاتمه گفت: ماه رمضان، محرم و مراسم‌های معنوی و مذهبی، فرصتی برای تقویت خداشناسی و پذیرش اعمال دینی در دل همه ماست که باید توجه ویژه به اعمال شود.

او یادآور شد: همچنین با هدف برقراری امنیت و آرامش در روستا و همزمان با ماه رمضان، گشت محله محور بسیج با حضور بسیجیان همیشه در صحنه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار