فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛

اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان یزدی

فرمانده سپاه الغدیر یزد از برگزاری دومین مرحله رزمایش نهضت کمک مومنامه در سال جدید در سطح استان با تهیه و توزیع بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۹۵۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی  امروز در حاشیه برگزاری رزمایش نهضت مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: دومین مرحله رزمایش کمک مومنامه در سال «مهار تورم رشد تولید» در سطح استان به یاد ۴ هزار شهید استان با تهیه و توزیع بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در حال اجراست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این بسته‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود و علاوه بر آن، با کمک خیرین محدوده پایگاه‌های بسیج بسته‌هایی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها حاوی اقلام مختلف غذایی از جمله حبوبات و پروتئین است، گفت: ارزش تقریبی هر بسته معیشتی تهیه شده یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و مجموع کل بسته‌های تهیه شده از ۲۸ اسفندماه تاکنون بالغ بر ۴۰ هزار بسته بوده است.

زارع کمالی یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران را محرومیت‌زدایی در جامعه عنوان کرد و یادآور شد: ساخت خانه برای محرومان توسط بیش از ۴ هزار جهادگر بسیجی، ارائه‌های کمک‌های تخصصی توسط گروه‌های تخصصی و انجام بیش از ۱۰۰ هزار ویزیت رایگان دندان توسط متخصصان دندانپزشکی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی را از جمله اقدامات سپاه الغدیر در راستای محرومیت زدایی در سال جدید نام برد.

ارسال نظرات