رئیس جمعیت هلال احمر خاش:

نجاتگران هلال احمر به 35 هزار مسافر نوروزی خدمات دهی کردند

رییس جمعیت هلال احمر خاش گفت: نیروهای این جمعیت در ایام تعطیلات نوروزی از بیست و چهار اسفندماه سال قبل تا پانزدهم فروردین ماه در پست ایمنی و راهنمایی و استقبال از مهمانان به افزون بر 35 هزار مسافر نوروزی خدمات رساندند.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۵۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

جلال هاشم زهی،  رئیس جمعیت هلال احمر خاش در گفت وگو با خبرنگار بسیج در خاش گفت: در راستای اجرای این طرح روزانه 40 نفر از پرسنل، نجاتگران، اعضای جوانان و داوطلبین این جمعیت در 3 پایگاه امداد و نجات جاده ای کوهستانی 1 پست خدمات بشر دوستانه نوروزی حضور داشتند.

وی ادامه داد: امدادگران، داوطلبین و اعضای جوانان این جمعیت به افزون بر 35 هزار نفر از هموطنان عزیز ایرانی در ایام تعطیلات نوروزی خدمت رسانی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاش در حاشیه آئین اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در شهرستان خاش اظهار کرد: طرح خدمات بشردوستانه هلال احمر هر ساله در آستانه سال نو با هدف استقبال و پذیرایی و راهنمایی مسافران نوروزی در خاش به اجرا در می آید که با توجه به مسافت طولانی سفر از استانهای داخلی کشور تا خاش و سپس به مقاصد نقاط گردشگری شهرهای استان به استراحت و رفع خستگی مهمانان منجر شده و با خاطراتی خوش منطقه را ترک سفری سالم و ایمن خواهند داشت.

این مسئول از نجاتگران، اعضا و داوطلبین که در ایام طرح نوروزی با جمعیت هلال احمر همکاری و به مسافرین نوروزی از سراسر کشور خدمات امدادی و بشر دوستانه دادند، تجلیل کرد.

ارسال نظرات