مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

برپایی پایگاه‌های حامی یابی به مناسبت هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام

زنجان _ مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام پایگاه‌های ثبت حامیان در مساجد، محل‌های برگزاری مراسم ملکوتی احیای لیالی قدر و مراکز نیکوکاری در سراسر استان زنجان توسط کمیته امداد بر پا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۳۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پانزدهم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان برای تاکید ویژه بر دستگیری از ایتام و فرزندان نیازمند، هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نام‌گذاری شده است.

برپایی پایگاه‌های حامی یابی به مناسبت هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام

وی گفت: در این هفته پایگاه‌های ثبت حامیان در
مساجد، محل‌های برگزاری مراسم ملکوتی احیای لیالی قدر و مراکز نیکوکاری در سراسر استان زنجان توسط کمیته امداد بر پا خواهد شد.

صالحی ادامه داد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار و رعایت عزت نفس و حفظ کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آنان از اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن قدردانی از همکاری خیرین در طرح‌های مشارکتی این نهاد در طول سال افزود: خیران نیک اندیش زنجان برای مشارکت در طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان می‌‎توانند از طریق کد دستوری# ۰۲۴* ۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰
در سنت خیر اطعام و کمک به نیازمندان سهیم شوند.

به گفته صالحی، دیدار با خانواده‌های عزیز تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه، برگزاری محفل انس با حامیان و تجلیل از حامیان برتر همکار با این نهاد، برگزاری مراسم افطاری با حضور خانواده‌های عزیز تحت حمایت و مسئولین از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته اکرام ایتام اجرایی خواهد شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار