در آستانه روز بسیج هنرمندان و روز هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان اردستان اعلام شد.

در آستانه سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی (رحمه الله علیه) و روز بسیج هنرمندان و روز هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان اردستان اعلام شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۴۳۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در آستانه سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی (رحمه الله علیه) و روز بسیج هنرمندان و هفته روز انقلاب اسلامی سجاد تقوی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردستان استان اصفهان برنامه‌های پیش بینی شده روز بسیج هنرمندان در شهرستان اردستان آستان اصفهان را تشریح کرد.
وی با اشاره به نامگذاری ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی به عنوان روز بسیج هنرمندان گفت: شهیدآوینی نشان داد که هنر و هنرمند می تواند در راستای تعهد و نقش آفرینی خود به عنوان قشری اثرگذار منشاء تحولات و کمک به رسیدن جامعه به جامعه اسلامی و انقلابی باشد.
تقوی در خصوص برنامه‌های سالروز بسیج هنرمندان و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دیدار بسیجیان هنرمند با ائمه جمعه شهرستان، معرفی آثار فاخر هنرمندان در قالب نمایشگاههای مجازی، معرفی کتاب و نقد و بررسی ادبی ،دیدار با خانواده شهدا ، غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا ، دیدار و سرکشی از هنرمندان پیشکسوت، ، برپایی نمایشگاه‌های هنرهای در قالب موکب شهید آوینی اشاره کرد.
مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان در ادامه با اشاره به منویات امام خامنه ای مدظله العالی و حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با هنر متعالی اظهار کرد: در استفاده از زبان هنر برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم ارزشی به مخاطبین، بسیج هنرمندان وظیفه سنگینی دارد.

ارسال نظرات