مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان خبر داد

نامگذاری مدرسه ۱۷ شهریور زنجان به نام شهدای مدافع حرم

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در این دیدار تصریح کرد: در استان زنجان مدرسه ۱۷ شهریور به نام مقدس شهدای مدافع حرم نامگذاری می شود تا نام این شهدا که چراغ راه ما هستند، همیشه زنده نگه داشته شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۵۴۷
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

نامگذاری مدرسه ۱۷ شهریور زنجان به نام شهدای مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور طی سفر یک روزه به استان زنجان، با خانواده‌ شهدای مدافع حرم، شهید مرادخانی دیدار و گفتگو کرد.

خان محمدی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را فرصتی مهم دانست و گفت: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد تا در این ماه مبارک خدمت خانواده شهدای مدافع حرم برسیم.   رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: مقام شهدا، مقام بالا و شامخی است که با گذشتن از جان خود به ما درس بزرگی دادند و ضرورت دارد همواره این شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، اظهار داشت: در نظر داریم سلسله مدارس به نام شهدای مدافع حرم را در کشور ایجاد کنیم.

این مسئول در پایان خانواده شهدا را اسوه صبر دانست و تکریم خانواده آنها را وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان عنوان کرد.    مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز در این دیدار تصریح کرد: در استان زنجان مدرسه ۱۷ شهریور به نام مقدس شهدای مدافع حرم نامگذاری می شود تا نام این شهدا که چراغ راه ما هستند، همیشه زنده نگه داشته شود.

وی گفت: این مدرسه جزو طرح های شاخص ما است و امروز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انشالله در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است سرهنگ پاسدار داود مرادخانی در۲۱ اسفند۱۳۹۴ به آرزوی دیرینه اش دست یافت و در سوریه به وصال معبود رسید و حسین وار در راه دفاع از حریم زینبی به همرزمان شهیدش پیوست. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار