خبرهای داغ:
بیابانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛

تشکیل قرارگاه مخصوص راهکار مقابله با بی حجابی

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: دشمن با برنامه جامعی به موضوع حجاب بانوان ما ورود کرده است لذا راهکار مقابله با هنجارشکنی در بخش بی حجابی، تشکیل قرارگاهی مخصوص و تدوین برنامه‌ای جامع با کمک تمام دستگاه‌های مسئول در این باره است.
کد خبر: ۹۵۰۲۷۷۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

تشکیل قرارگاه مخصوص راهکار مقابله با بی حجابی
مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص  راهکارهای مقابله با حرام شرعی و سیاسی "کشف حجاب" گفت: در این باره باید یک نهضت روشنگری عمیق و یک جهاد بزرگ تبیینی انجام شود و در دو بخش سلبی و ایجابی باید اقدام کرد که در بخش سلبی حتما به موضوع قانون و قانون گذاری توجه شود.

بیابانی افزود: هنگام برگزاری انتخابات گوناگون در کشور، متاسفانه برخی احزاب و جناح‌ها از موضوع حجاب سوِاستفاده می‌کنند و بعضا به نوعی خاص این واجب شرعی و قانونی را زیرسوال می‌برند و دستگاه‌های دیگر هم بعضا از این موضوع غافل شده اند و هم اکنون شاهد ترک فعل‌های متعدد برخی دستگاه‌ها و نهاد‌ها در موضوع حجاب هستیم.

وی گفت: به عنوان مصداق می‌گویم در حوزه مد، لباس و صنعت نساجی به موضوع زنان کم توجهی شده است و نتوانستیم متناسب شان و جایگاه و خواسته‌های منطقی بانوان پوشاک و طرح‌های مناسب تولید کنیم و در مقابل، غرب با زرق و برق و تبلیغات توانسته است کالا‌ها و پوشاک و فرهنگ غلط خود را رواج داد.

بیابانی افزود: در بخش تقویت باور‌ها و بینش جوانان و نوجوانان، تقویت و تکثیر مراکز فرهنگی، توسعه پارک‌ها و تفرجگاه‌های مخصوص دختران و بانوان و گسترش برنامه‌های سرگرمی و برنامه‌های معنوی و فرهنگی خاص زنان و دختران باید کار‌های جدید و قوی‌ای انجام شود تا شاهد افزایش بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشیم.

گفتگو از محمد جعفرآبادی فرد

ارسال نظرات