مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتگو با کوله بار مطرح کرد؛
مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیش از 7 هزار نفر در قالب کاروان‌های اردویی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۱۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۸

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عزت‌‌الله ابراهیمی در گفتگو با کوله بار گفت: بیش از 7 هزار نفر امسال در قالب کاروان‌های اردویی اعم از خواهر، برادر، خانواده و ... به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، تا ضمن بازدید از یادمان شهدا با آرمان‌های حضرت امام تجدیدبیعت کنند.

وی با بیان اینکه، کاروان‌های اردویی راهیان نور از 26 بهمن ماه تا دوم فروردین از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، ادامه داد: در 18 مرحله اعزام صورت پذیرفت.

ابراهیمی بازدید زائران از یادمان‌های فتح‌المبین، شهدای عملیاتی والفجر8، شهدای علقمه، نهرخیم، شلمچه، طلاییه و هویزه را مورداشاره قرار داد و بیان کرد: همچنین نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی در مجتمع اردوگاهی شهید مهدی باکری خرمشهر اجرا شد که مورد استقبال زائران راهیان نور قرار گرفت.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی اختتامیه اردوها را معراج شهدای اهواز عنوان کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و معنوی متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است، که بدون‌تردید توسط مردم شهیدپرور و انقلابی مورداستقبال قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات