خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین؛

جذب ۱۰۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:در سال گذشته ۱۰۰ درصدی تسهیلات مربوط به بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ویژه نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای در این استان جذب شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۰۷۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

قزوین_ جواد حق‌لطفی در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: تعداد سهمیه ابلاغی برای پرداخت این تسهیلات ۸ دستگاه اتوبوس و ۴۴ دستگاه مینی بوس بود که با پیگیری و ترغیب رانندگان این بخش تعداد سهمیه اتوبوس به ۱۷ و مینی بوس به ۵۷ دستگاه افزایش یافته و با معرفی به بانک عامل تسهیلات به آنها پرداخت شد.

وی اضافه کرد: بخشی از تسهیلات تبصره 18نیز مربوط به تکمیل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی است که در این بخش نیز 2باب مجتمع از سوی سازمان ابلاغ شده بود که هر دو طرح با اعتبار 20 میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.

حق‌لطفی ادامه داد: در این طرح که در جهت رونق کسب و کار تصویب شده است دولت آورده خود را از محل منابع بودجه با اعتبارات برخی بانک های عامل و در واقع به صورت مشارکتی با عنوان تسهیلات یارانه دار به اشخاص حقیقی و حقوقی اعطا می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت:در مجموع بیش از 162میلیارد ریال تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تکمیل مجتمع های خدماتی رفاهی ازمحل بند الف تبصره ماده 18 قانون بودجه سال 1400 به ناوگان حمل و نقل عمومی و مجتمع های خدماتی رفاهی پرداخت شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها