فرمانده سپاه الغدیر:

سپاه وبسیج خادم ملت بوده و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند

فرمانده سپاه الغدیر یزد: وظیفه سپاه وبسیج خدمتگزاری به مردم و در کنار مردم بودن است.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۲۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، صبح امروز فرمانده سپاه الغدیر با حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد دیدار کرد.
در این دیدار سردار زارع کمالی ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه بهاباد به خاطر همراهی وهمکاری با سپاه ناحیه شهرستان از ایشان به عنوان حامی و پشتیبان سپاه قدردانی کرد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: در بسیج سازندگی سه قرارگاه اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و جهادی راه‌اندازی و در حال فعالیت هستند که در قالب قرارگاه سازندگی صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال زایی و مردم‌یار راه‌اندازی و به ارائه خدمات می‌پردازند.
وی به نقش سپاه وبسیج در محرومیت زدائی روستا‌های دورافتاده اشاره کرد و افزود: سپاه و بسیج سازندگی نقش موثر، و مهمی در آبادانی، پیشرفت و محرومیت زدایی در کشور دارند.
فرمانده سپاه الغدیر یزد بابیان اینکه وظیفه سپاه وبسیج خدمتگزاری به مردم و در کنار مردم بودن است، تصریح کرد:سپاه وبسیج خادم ملت بوده و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند.
وی به خدمات انجام شده درراستای محرومیت زدائی در شهرستان بهاباد اشاره کرد و افزود: درشهرستان بهاباد که از شهرستان‌های کم برخوردار کشور نیز محسوب میشود خدمات قابل توجهی درحوزه‌های کشاورزی خانه عالم وساخت مسکن برای محرومین و جاده‌های بین مزارع وکانال‌های آبیاری در مزارع روستاه صورت گرفته است.
سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان به همراه مسئول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه الغدیر و مسئول قرارگاه محرومیت زدائی سپاه یزد و سرگرد قاسمی فرمانده سپاه شهرستان بهاباد با حضور در دفتر نهاد امامت جمعه، با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات