فرمانده سپاه الغدیر در دیدار با مردم روستای احمد آباد:

خدمت به مردم پایه‌های انقلاب را تقویت می‌کند/ در خدمت به مردم هیچ نگاه سیاسی نداریم

ظهر امروز سردار زارع کمالی در ادامه سفر خود به شهرستان بهاباد درحین بازدید از طرح‌های محرومیت زدائی درروستای احمدآباد بهاباد باحضوردرجمع مردم این روستا پای صحبت‌های این مردم نشست ومشکلاتشان رابررسی کرد.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۳۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، دهیار روستای احمد آباد ضمن عرض خیر مقدم به سردارزارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد از حضور ایشان در جمع مردم احمد آباد ابراز خرسندی کرد و در سخنانی مسائل و مشکلات این روستا را در حوزه‌های مختلف برای سردار بیان کرد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم در سخنانی بابیان اینکه نیرو‌های مخلص بسیجی بر حسب ضرورت هرجا که کشور و انقلاب اسلامی به حضور آن‌ها نیاز داشته باشد با آمادگی کامل به نقش آفرینی و تحقق اهداف مشغول هستند افزود: نیرو‌های بسیجی امروز در تمامی عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، محرومیت‌زدایی و ... در کنار مسئولان و دولت به خدمت به جامعه و حل مسایل و مشکلات مشغول هستند.
وی بسیج را یک فرصت با ارزش در کشور ذکر کرد که باید همه مردم و مسئولان برای ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی به خصوص روحیه بسیج در جامعه تلاش داشته باشند.
زارع کمالی به توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب در ابعاد مختلف اشاره و مهمترین آن‌ها را در برهه کنونی، جنگ تمام عیار ادراکی، شناختی و ترکیبی ذکر کرد که باید مردم و مسئولان در قبال آن هوشیار باشند.
فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که انجام جهاد خدمت رسانی یکی از الزامات اجرایی و توسعه کشور در عصر حاضر است، گفت: والله با اعتقاد قلبی می‌گویم اگر هزاران بار برای مردم ایران جان فدا کنیم، کم است.
وی با اشاره به اینکه مبنای کار ما در سپاه پاسداران تعامل با مسئولان برای خدمت به مردم است افزود: خدمت به مردم پایه‌های انقلاب را تقویت می‌کند و در خدمت به مردم هیچ نگاه سیاسی نداریم.
دراین دیدار آسفالت جاده‌های بین مزارع، و درخواست استقرار حوزه مقاومت بسیج خواهران وبرادران و احداث کانال‌های آبیاری برای مزارع کشاورزی خود از جمله مسائلی بود که توسط اهالی روستابرای سردار ارائه شد.

ارسال نظرات