فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد:

ماه مبارک رمضان، ماه بهار فرصت‌ها وماه خودسازی است که باید غنیمت شمرد

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم گفت:روزه به عنوان یک تکلیف الهی در حقیقت نعمت خاص خداوند بر بندگان است و از پایه‌های تکامل و اعتلاء روحی انسان به شمار می‌رود و بر امت‌های پیشین نیز واجب بوده است.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۴۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین آزادی نژاد در مراسم محفل انس با قران کریم ناحیه شهید منتظر قائم یزد که با حضور کلیه پایوران وسربازان سپاه الغدیر استان یزد در محل امامزاده سید جعفر (ع) برگزار شد گفت از آثار روزه پدید آمدن حالت معنوی و صفای باطن، تقوای فردی و اجتماعی، تقویت اراده و روحیه مقاومت در برابر سختی هاست و نقش آن در سلامت جسم انسان نیز روشن است و خداوند اجر عظیمی برای روزه داران قرار داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم در بخش پایانی سخنانش تصریح نمود: ماه رمضان فرصت خیلی خوبی است برای شست‌وشوی دل و جان، برای تقویت رابطه‌ی با خدا؛ ماه رمضان فرصت بسیار خوبی است. اُنس با قرآن، اُنس با نماز، اُنس با دعا، لذا ارتباطتان با خدای متعال را تقویت کنیم و این را بعد از ماه رمضان ان‌شاءالله استمرار ببخشیم. قران زمینه رحمت الهی «وَ اِذا قُرِئَ القُرآنُ فَاستَمِعوا لَهُ وَ اَنصِتوا لَعَلَّکُم تُرحَمون؛ (اعراف ۲۰۴)» یعنی شنیدن قرآن و استماع قرآن، زمینه‌ساز رحمت الهی است.
لازم به ذکر است در دومین هفته از ماه مبارک رمضان، محفل انس باقرآن کریم با حضور پایوران وسربازان سپاه الغدیر، تیپ ۱۸ مردم پایه الغدیر و نواحی شهرستان یزد با اجرای برنامه‌های حزب خوانی قران کریم، تلاوت مجلسی، مولودی خوانی، اجرای گروه تواسیح سربازان ودر پایان، سخنرانی حجت الاسلام میرحسینی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار