خبرهای داغ:

۱۳۵۰۰بسته معیشتی به همت سپاه ناحیه بقیه الله شیراز توزیع شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان، سپاه ناحیه بقیه الله شیراز ۱۳۵۰۰ بسته معیشتی را توزیع کرد.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۹۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، آئین توزیع ۱۳۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این رزمایش بزرگ اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه ارتباط با آحاد جامعه، توانسته در موضوعات مختلف از حمایت مردم برخوردار شود و اقتدار خود را از اتکا به ظرفیت مردمی به دست آورده است.

وی با اشاره به نقش بسیجیان در این اقتدار، تصریح کرد: بسیج امروز در همه ابعاد دارای ظرفیت است و در همه عرصه‌ها از بحران عبور می‌کند.

سردار بوعلی با بیان اینکه در ایام کرونا بیش از ۲۰نوع خدمت تعریف شد، تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و تهیه و توزیع جهیزیه، نمونه‌های این‌خدمات است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در موضوعات مختلف فارس عزیز، استان برتر در کشور معرفی شده است، ادامه داد: برای سال جاری و ماه مبارک رمضان هم برنامه‌ریزی شده که آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با آزادی ۱۷۰ نفر به مناسبت عید سعید فطر، تهیه جهیزیه به ارزش بیش از ۴۰میلیارد تومان، توزیع البسه با اعتباری بیش از ۱۵میلیازد تومان، تهیه و توزیع بسته معیشتی به ارزش یکصد میلیارد تومان، از جمله این برنامه‌هاست.

سرهنگ پاسدار مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین دوره رزمایش کمک مومنانه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز با دو‌ موضوع خدمتی در حال برگزاری است که یکی از این خدمات، توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد ۱۳۵۰۰ بسته است که ۴هزار و ۷۰۰ بسته با اعتبار مستقیم سپاه و تدابیر فرمانده سپاه فجر، و مابقی توسط خیرین و بسیجیان این ناحیه تهیه شده است.

وی با یادآوری اینکه این بسته‌ها میان محلات محروم‌ و نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود، ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته یک‌میلیون تومان است که شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، روغن و خرماست.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) گفت: موضوع خدمتی دیگر در این رزمایش، که از ابتدای نوروز شروع شده و تا پایان عید سعید فطر ادامه دارد، برنامه‌ای تحت عنوان «نذرواره» است که در این برنامه، ۲هزار و ۶۰۰ پوشاک شامل مانتو شلوار دخترانه، پیرهن و شلوار پسرانه و‌ کفش است.

۱۳۵۰۰بسته معیشتی به همت سپاه ناحیه بقیه الله شیراز توزیع شد

سرهنگ علیپور ادامه داد: این البسه که به محرومین شناسایی شده از قبل اهدا می‌شود، از کارگاه‌هایی اشتغالزایی که این ناحیه راه‌اندازی و تجهیز کرده، تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

وی، ارزش ریالی هر بسته از این اقلام پوشاک همراه با کفش را ۳۰۰هزار تومان اعلام، و تصریح کرد: توزیع این اقلام از عید نوروز و آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

فرمانده سپاه بقیه الله شیراز در ادامه، از آزادی ۲۷۱ زندانی در سال گذشته خبر داد و افزود: تعدادی هم با توجه به بودجه جمع‌آوری شده به مناسبت عید سعید فطر آزاد می‌شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها