خبرهای داغ:

محفل اُنس با قرآن و جشن روزه اولی ها

به همت دارالقرآن شهر اژیه و همکاری بسیج دانش آموزی شهید مطهری (ره) محفل اُنس با قرآن و جشن روزه اولی ها با حضور دانش آموزان و پاتوق دخترانه سلاله های حضرت زهرا سلام الله علیها شهر اژیه در سالن پارک بانوان این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۰۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان هرند ؛ به همت دارالقرآن شهر اژیه و همکاری بسیج دانش آموزی شهید مطهری (ره) محفل اُنس با قرآن و جشن روزه اولی ها روز شنبه ۱۹/۰۱/۱۴۰۲ با حضور دانش آموزان و پاتوق دخترانه سلاله های حضرت زهرا سلام الله علیها شهر اژیه در سالن پارک بانوان این شهر برگزار شد.

میهمانان ویژه این محفل قرآنی دو خواهر جوان و نوجوان به نام های : ثنا نظری ۷ ساله که از سه سالگی حافظ کل قرآن مجید به پنج زبان جهان شده و خواهرش حدیثه نظری ۱۴ ساله حافظ کل قرآن ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه و دانشجوی ارشد علوم اسلامی دانشگاه اصفهان ، بودند.

این خواهران نابغه ، پس از حضور در محفل اُنس با قرآن ضمن قرائت آیاتی از قرآن ، روش‌های موفقیت خود در عرصه تحصیل علم ، حفظ کل قرآن ، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را تشریح کردند.

این محفل با برنامه های متنوعی ازجمله : اجرای سرود روزه اولی ها ، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز ادامه یافت و در پایان مراسم ضیافت افطار و پذیرایی از دانش آموزان روزه اولی و تقدیر از ایشان برگزار شد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار