معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی از خروج پروژه های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی از رکود چندساله و بهره برداری از برخی از آنها با تزریق بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۳۱۹
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی شتاب می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،تقی اکبری معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی به تشریح پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی پرداخت و گفت:ساختمان فاز دوم دانشکده ادبیات و علوم انسانی با اعتبار بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال در حال انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات عمرانی است.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: علاوه بر این عملیات اجرایی خوابگاه دانشجویی برادران نیز که از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طی چند سال اخیر راکد مانده بود با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال ادامه می یابد.

اکبری تصریح کرد: برای تکمیل و بهره برداری از ساختمان دومین خوابگاه متاهلی ۱۴ واحدی که با مشارکت یک خیّر در حال ساخت بود نیز ۳۰ میلیارد ریال تخصیص یافت تا مراحل نهایی آن اجرا شود و طی ماه های آتی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: پروژه ساختمان آزمایشگاه سازه و زلزله نیز با تخصیص اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال در حال نهایی شدن بوده و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: پروژه استخر دانشگاه هم که در چند سال اخیر راکد مانده بود با تزریق اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی فعال خواهد شد و عملیات سقف و دیوارچینی آن به زودی آغاز خواهد شد.

اکبری همچنین از آغاز ایجاد راه مواصلاتی و محوطه سازی خوابگاه های متاهلی با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: محوطه‌سازی دانشکده فناوری های نوین نمین نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: پروژه های رصدخانه و فازهای سوم و چهارم خوابگاه های متاهلی نیز در دستور کار کمیته عمرانی دانشگاه قرار گرفته و به دنبال تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی آنها هستیم.

 

ارسال نظرات