خبرهای داغ:
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود:

تاثیر هنر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب/اغنا سازی جامعه در سطوح مختلف

شاهرود_ امام جمعه شاهرود با تاکید بر تاثیر هنر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: خانواده و فضای مجازی و مساجد و مدارس در موضوع حجاب و عفاف کار‌های اغنایی انجام شود و باید توجیه شوند.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۵۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

تاثیر هنر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب/اغنا سازی جامعه در سطوح مختلفبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در اولین نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به حکمت ۲۵۲ نهج‌البلاغه، اظهار کرد: خداوند ایمان را فرض کرد تا از شرک رهایی یابیم، نماز را واجب کرد تا کبر زدایی شود و امر به معروف مصلحت عامه مردم است و با نهی از منکر جلوی جهل جاهلان گرفته شود.
او با اشاره به مطالبه گری در خصوص عفاف و حجاب در جامعه و سوال در خصوص عدم توجه نظام اسلامی به این مهم، افزود: سوال برای مردم ایجاد شده که آیا نظام نمی‌تواند با کاشف حجاب مقابله کند؟ جواب این است که دشمنان در اغتشاشات تلاشی برای جریان سازی کلان در کشور کردند و رمز این عدم برخورد این بود و در سیره معصومین هم بود که خون دل می‌خورند و عملی نمی‌کردند تا بوقت انجام دهند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با بیان اینکه امروز که هیجانات فروکش کرده، اقدامات عملی انجام می‌شود و علت تاخیر و تساهل نظام با مسئله کشف حجاب این بود که دشمنان سوءاستفاده نکند و الان آسیب‌ها کلان نیست و وقتش است که با عده اندکی که در کشور ناهنجاری می‌کنند برخورد شود.
امینی با تشکر از مطالبه گران عرصه حجاب و عفاف، گفت: البته باید مطالبه همه جانبه باشد و مثلاً در اقتصاد حجاب هم باید مورد مطالبه باشد.
او تصریح کرد: کار‌های سلبی و ایجابی باید کنار هم باشند و کار سلبی باید کم باشد بویژه در موضوع عفاف و حجاب و اگر کار‌های سلبی انجام می‌شود برای عفت عمومی و جامعه است و همه ادارات و نهاد‌ها نیز باید دنبال کنند.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با تاکید بر تاثیر هنر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: خانواده و فضای مجازی و مساجد و مدارس در موضوع حجاب و عفاف کار‌های اغنایی انجام شود و باید توجیه شوند.
امینی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف باید کار‌های اغنایی انجام شود و نقشه شوم دشمن را خنثی کرد، افزود: دغدغه‌های رهبری باید مد نظر باشد و کار‌های بی قاعده لطمه می‌زند و باید توجه و جمع بندی و روش درست و همه جانبه نگری دنبال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها