خبرهای داغ:
مادر شهید احمدی روشن در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

مصطفی، عکس‌های جنایات رژیم صهیونیستی را برای اساتید آزاده دنیا ارسال می‌کرد

سالاریان گفت: پسرم مصطفی، وقتی دانشجو دانشگاه صنعتی شریف بود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، عکس‌های جنایات و شکنجه‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم ستم‌دیده فلسطین را از طریق ایمیل برای اساتید آزاده جهان ایمیل می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۵۴
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

مصطفی، عکس‌های جنایات رژیم صهیونیستی را برای اساتید آزاده دنیا ارسال می‌کرد

صدیق سالاریان مادر شهید احمدی روشن در گفتگو با خبرگزاری بسیج در آستانه روزجهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس بر اساس ماهیت انقلاب اسلامی، دفاع و حمایت از مستضعفین جهان توسط امام راحل نامگذاری شد.

آزادگان جهان امسال  پر شور‌تر با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند

مادر شهید احمدی روشن افزد: مسلمانان و آزادگان جهان امسال به شکل پر شور‌تر از سال‌های گذشته با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی باید در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

وی در بیان خاطره‌ای از شهید احمدی روشن با نگاه استکبارستیزی در سنگر حمایت از مردم فلسطین، گفت: پسرم مصطفی، وقتی دانشجو دانشگاه صنعتی شریف بود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، عکس‌های جنایات و شکنجه‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم ستم‌دیده فلسطین را از طریق ایمیل برای اساتید آزاده جهان ایمیل می‌کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس، یکی از سنگر‌های حمایت از مردم مظلوم فلسطیطن
مادر شهید احمدی روشن با تأکید بر اینکه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، یکی از سنگر‌های حمایت از مردم مظلوم فلسطیطن است، اضافه کرد: ملت ایران همواره در صف اول حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان به ویژه مردم فلسطین هستند.

وی اظهار کرد: فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است و به زودی از صحنه دنیا محو خواهد شد.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار