سازمان بسیج کارگری به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد

همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس سازمان بسیج کارگری با صدور بیانیه‌ای از مردم خواست تا در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۸۷
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸


به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از کردستان، همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس سازمان بسیج کارگری با صدور بیانیه‌ای از مردم خواست تا در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.


متن بیانیه به شرح زیرمیباشد:


بسم الله الرحمن الرحیم


مایقین داریم با ادامه مبارزات مردم فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت المقدسو مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد. (مقام معظم رهبری مدظله العالی)


روزقدس، نماد آزادخواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروس یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشد.


اقدام امام خمینی (ره) با نامگذاری جمعه آخرماه مبارک رمضان بنام "روزقدس" منجر به تشکیل جبهه مقاومت برای مقابله با اشغالگران قدس گشت؛ که استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکسته ک حتما این حرکت به نابودی غده سرطانس اسراییل منجر خواهد شد.


در شرایط کنونی که با افزایش عملیات ضد صهیونیستی و تظاهرات در داخل سرزمین اشغالی مواجه هستند، راهپیمایی روز قدس اهمیت بسیار زیادی دارد.


ما بسیجیان کارگران و کارخانجات استان کردستان، ضمن تاکید یر حمایت همه جانبه از مردم مظلوم قلسطین همراه و همدل با مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و اعلام می‌کنیم جنایات رژیم‌صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم نموده و از هیچ کمکی در راستای آزادی قدس شریف فرو گذار نخواهد کرد.


سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان کردستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات