خبرهای داغ:
در ماه مبارک رمضان و به همت بسیج و سپاه:

«نذر واره امید»ماه رمضان، با توزیع 1200 بسته معیشتی در شهرستان کارون+فیلم

رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان با توزیع ۱۲۰۰ بسته کمک مومنانه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان کارون برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۸۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در کارون؛ رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور امام جمعه کارون، فرمانده سپاه کارون، رییس کمیته امداد و فرماندار کارون در سالن ورزشی 9 دی برگزار شد.

 

در این مراسم امام جمعه شهرستان کارون با بیان اینکه بسیج و سپاه از اول انقلاب در هر عرصه‌ای که موردنیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده است گفت: بسیج و سپاه با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام برمیدارد.

 

سرهنگ سید معاد موسوی فرمانده سپاه ناحیه کارون گفت: رزمایش نهضت کمک های مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و در سال «مهار تورم رشد تولید» به همت سپاه و خیرین در سطح شهرستان کارون با تهیه و توزیع بیش از 1200 بسته معیشتی بین نیازمندان انجام خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: این بسته‌ها توسط حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروههای جهادی در سطح شهرستان بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود. 

 

وی با بیان اینکه این بسته‌ها حاوی اقلام مختلف غذایی شامل برنج، مرغ، خرما، روغن، رب،شکر، حبوبات، ماکارونی و سایر اقلام پرمصرف این ماه بوده است، گفت: ارزش تقریبی هر بسته معیشتی تهیه شده یک میلیون تومان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار