خبرهای داغ:
همدان-سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۳۶۰۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«مساله قدس یک مساله شخصی نیست ... قدس متعلق به همه مسلمان‌ها است» امام خمینی (ره)

قدس شریف همه‌ مسلمانان جهان را فرا می‌خواند. حقیقت آن است که تا رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیست بر قدس مسلّط است، همه‌ روزهای سال را باید روز قدس دانست. قدس شریف، قلب فلسطین است و سراسر کشور غصب‌شده، از بحر تا نهر، ادامه‌ قدس است. ملّت فلسطین هر روز بیش از گذشته نشان می‌دهد که با شهامتی کم‌نظیر در برابر ظالم ایستاده و خواهد ایستاد. جوانان با عملیّات فداکارانه‌ خود، سپر دفاع فلسطین شده‌اند و آینده‌ای متفاوت را  مژده می‌دهند.

روزی که به عنوان یادگار بزرگ امام خمینی (ره) باعث بیداری و آگاهی و وحدت امت اسلام و رسوایی و وحشت جهان استکبار و استبداد است.

امروز که جهان استکبار به سرکردگی آمریکای جهان خوار و سرسپردگی ایادی مزدور و مستبد خود با جنگ افروزی و حمایت از تروریست و رژیم‌های کودک کش به خصوص رژیم اشغالگر قدس، دست به نسل کشی مسلمانان زده و جنایات وحشیانه‌ای را علیه امت اسلامی رقم می‌زند بر امت جهان اسلام و ملت‌های آزادیخواه جهان است که یکپارچه و متحد با خیزشی عظیم، حضوری قدرتمند را در راهپیمایی روز جهانی قدس برعلیه استکبار جهانی رقم بزنند.

اینک در چهل و پنجمین سال حیات پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم ولایتمدار، ظلم ستیز، بصیر و شجاع ايران اسلامی با همت و غیرتی انقلابی در جای جای این سرزمین سرافراز با لبیک به رهبر و مقتدای خود امام  خامنه ای( مدظله‌العالی) و با حضور پرشور و غرورانگیز در راهپیمایی روز جهانی قدس (آخرین جمعه ماه رمضان) حماسه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ افتخارآمیز ایران باصلابت و مقتدر خواهند آفرید چرا که قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. ما در طول تاریخ با قدس زیسته‌ایم و پاسدار قداست قدس بوده و هستیم.

قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است.

آری سازمان بسیج جامعه زنان همدان، ضمن اعلام حضور در صفوف یکپارچه و متحد مردم مؤمن و همیشه درصحنه استان همدان از عموم مردم آگاه و نستوه برای خلق حماسه‌ای ماندگار از بصیرت و هوشیاری انقلابی و استکبارستیزی و عدالتخواهی در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس ۱۴۰۲ دعوت می‌نماید تا بار دیگر تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، فریاد حق‌طلبی و استکبارستیزی خود را به گوش دنیا برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات