خبرهای داغ:
سردار باستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

هیمنه پوشالی غرب و همپیمانان رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است/رژیم غاصب صهیونیستی دچار آشفتگی و زوال شده است

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گفت: هیمنه پوشالی غرب و همپیمانان رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و ار طرفی روحیه مقاومت و ایستادگی اقتدار درونی انقلاب اسلامی و جریان مقاومت است.
کد خبر: ۹۵۰۳۶۹۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

هیمنه پوشالی غرب و همپیمانان رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است/رژیم غاصب صهیونیستی دچار آشفتگی و زوال شده است

سردار مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در آستانه روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس امسال از ویژگی خاصی برخوردار است، زیرا رژیم غاصب صهیونیستی دچار آشفتگی و زوال شده و مشهود است و سران این رژیم جعلی اذعان به این موضوع دارند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی افزود: جریان مقاومت در فلسطین اشغالی، یمن، عراق، سوریه و لبنان در حال پیشرفت و موفقیت‌های روز افزون است.

وی با بیان اینکه این موضوع پیامی مهم برای امت اسلامی و به ویژه نوجوان ایرانی دارد، تصریح کرد: این پیام این است که هیمنه پوشالی غرب و همپیمانان رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است، روحیه مقاومت و ایستادگی اقتدار درونی انقلاب اسلامی و جریان مقاومت است و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان ما باید به این واقعیت پی ببرند که قدرت‌های پوشالی در آستانه فروپاشی هستند.

کسانی که نگاه به غرب دارند و قبله آرمان و آرزوهایشان عرفان‌ها و پیشرفت‌های غرب است، بدانند که آن رو به زوال و نابودی است

سردار باستان تأکید کرد: کسانی که نگاه به غرب دارند و قبله آرمان و آرزوهایشان عرفان‌ها و پیشرفت‌های غرب است، بدانند که آن رو به زوال و نابودی است و آن چیزی که رو به پیشرفت است قدرت مقاومت و ایستادگی خواهد بود و نوجوانان و جوانان ما در روز جهانی قدس باید پیام خودشان را به دنیا مخابره کنند.

وی در تشریح برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی در روز جهانی قدس، از اجرای ۱۲ برنامه در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس خبرداد، گفت: مجامع علوی و فاطمی متشکل از دختران و پسران دانش آموز منتخب شهر‌های کشور داریم و در سطح کشور شورای عالی بسیج دانش آموزی داریم و هر مجمع صدور بیانیه در دستور کار دارد و جهت گیری آن زوال رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حمایت از دانش آموزان کشور‌های محور مقاومت به ویژه کودکان و دانش آموزان فلسطینی و محتوای آن اعلام انزجار از این رژیم جعلی و جبهه غرب و همپیمانان آن است.

سقوط قریب الوقوع رژیم صهیونیستی، محور بیانیه دانش آموزان

سردار باستان با اشاره به اینکه یکی از محور‌های مهم این بیانیه‌ها سقوط قریب الوقوع رژیم صهیونیستی است، اضافه کرد: دانش آموزان در بیانیه‌های خود این موضوع را منعکس می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فراخوان فرمانده واحد‌های مجامع علوی و فاطمی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: از دانش آموزان، نوجوانان، جوانان دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها دعوت می‌کنند که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.


سردار باستان از برگزاری پویش‌های مجازی درکانال‌ها و گروه‌های واحد‌های بسیج دانش آموزی در سطح مدارس خبر داد و گفت: مخاطب کانال‌ها و گروه‌های ما در فضای مجازی عموم دانش آموزان هستند، برگزاری پویش "هشتگ شمارش معکوس"، از این دست برنامه هاست که تولیدات مختلف فضای مجازی را منعکس و منتشر می‌کند.


اختصاص قسمتی از لوگو سامانه شاد به روز جهانی قدس
سردار باستان با اشاره به بارگزاری و درج محتوا متناسب با روز جهانی قدس، گفت: این محتوا در کانال‌ها و گروه‌ها خصوصاً سامانه شاد منتشر خواهد شد، از فردا در قسمتی ازلوگو اصلی سامانه شاد، اختصاص به روز جهانی قدس خواهد داشت و کانال‌ها و گروه‌هایی را در این سامانه داریم که این تولیدات در کنار پیام رسان‌های داخلی قرار گرفته و منتشر می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با اشاره به قرار دادن پرچم فلسطین در پروفایل دانش آموزان، افزود: به همه پایگاه‌های سراسر کشور ابلاغ کردیم که پرچم فلسطین در پروفایل‌های دانش آموزان قرار بگیرد.

سردار باستان ادامه داد: محور قرار دادن موضوع فلسطین و دفاع از مظلومین در درس آمادگی دفاعی در هفته منتهی به روز جهانی قدس از دیگر برنامه‌ها بوده است و مربیان آمادگی و دفاعی سراسر کشور در پایه‌های نهم و دهم که مجموعاً متشکل از دو میلیون دانش آموز است این مهم را در دستور کار قرار دهند و مطالب خود را به دانش آموزان منتقل کنند.

تهیه تومار الکترونیک از دیگر برنامه‌های ما در روز جهانی قدس است

وی تأکید کرد: تهیه تومار الکترونیک از دیگر برنامه‌های ما در روز جهانی قدس است و جمع آوری امضا در سطح کشور در حمایت از دانش آموزان و مردم فلسطین انجام می‌شود.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی حمل پرچم فلسطین توسط دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: همه دانش آموزان در این مراسم پرچم فلسطین و دست سازه‌های خود متناسب با روز قدس را حمل می‌کنند.

سردار باستان هماهنگی با شورای تبلیغات اسلامی استان‌ها در خواندن بیانیه دانش آموزان قبل از سخنرانی سخنران اصلی روز جهانی قدس در شهر‌های کشور را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و اضافه کرد: قبل از سخنرانی، منتخب تشکل‌های بسیج دانش آموزی بیانیه خود را قرائت خواهد کرد.

برگزاری برنامه رفیق شهیدم در تعدادی از مدارس
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اظهار داشت: برگزاری برنامه "رفیق شهیدم" از جمله این برنامه‌ها به مناسبت روز جهانی قدس است و در هفته منتهی و بعد از روز قدس با محوریت کودکان و دانش آموزان شهید فلسطینی برگزار می‌شود و در تعدادی از مدارس برگزار خواهد شد.

سردار باستان خاطر نشان کرد: امیدواریم روز قدس پر شور و نشاطی داشته باشیم و دهه هشتادی و نودی‌ها مثل ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن حضوری پر شورداشته باشند.

ت2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار