خبرهای داغ:

حجت الاسلام حسینی دیباجی:شب قدر فرصتی برای تحول / روز قدس شاخص صف‌بندی حق در برابر باطل است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت:شب قدر شب تفکر و تحول است و در این شب شرایط برای رشد معنوی انسان فراهم است تا به اندازه یک عمر تعالی پیدا کند.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۵۴
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) در مراسم سوگواری شهادت امیرالمومنین امام علی(ع) و گرامیداشت شب های قدر در جمع پایوران ستاد سپاه استان سمنان در حسينيه شهداي گمنام گفت:برنامه ریزی آینده هر انسان در شب قدر رقم خواهد خورد و شب قدر شب تحول است و فرصتی گرانقدر برای تفکر تا بستر برای رشد معنوی انسان فراهم شود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی افزود:خداوند متعال برای بندگانش مقدرات خیر را رقم می زند و حال شناخت این مطلب حقیقتی مهم است که خیرخواهی و شر خواهی در دست چه کسی است و تاثیر نقش انسان در این باره ضرورت دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان افزود:این انعکاس اعمال است که در زندگی افراد بروز و ظهور پیدا می کند و شب قدر فرصتی ارزشمند برای برنامه ریزی آینده است و تحول در این شب ها فقط در دعا خواندن نیست بلکه خواستن است و تفکر از بزرگ ترین اعمال در شب های قدر است.
وی در ادامه افزود:در شب های قدر از خداوند متعال توفیق سربازی امام زمان(عج) را طلب کنیم و این سربازی فقط با دعا محقق نمی شود بلکه نیاز به تصمیم دارد و باید برنامه زندگی را با برنامه زندگی امام زمان(عج) تطبیق دهیم .
حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به اهمیت نقش تعالی معنوی در تحقق تمدن نوین اسلامی خاطر نشان کرد:خود سازی فردی و اجتماعی در جامعه بستر ساز تمدن نوین اسلامی است و با استناد به آیات قرآن کریم تا قومی خودشان نخواهند سرنوشت فردی و اجتماعی آن ها تغییر پیدا نخواهد کرد و مصداق برجسته این مطلب در دوران ستم
شاهی بود که حضور و خواست مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با دعوت به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: قدس در آستانه آزادی است و روز قدس شاخص صف‌بندی حق در برابر باطل است و شرکت عموم مردم در راهپیمایی این روز یک تکلیف الهی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها