سرپرست شرکت غله وخدمات بازرگانی؛

۶ هزار تن آرد یارانه‌ای در ۶۵۰ نانوایی ایلام توزیع شد

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: ۶۵۰ واحد نانوایی در ایلام فعال است که با توجه به پخت نوع نان، ۶ هزار و ۳۰۰ تن آرد یارانه‌ای نوع یک یا دو دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۸۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید شریفی سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: استان ایلام دارای ۶۵۰ واحد نانوایی فعال است که این تعداد نانوایی در ماه با توجه به پخت نوع نان، ۶ هزار و ۳۰۰ تن آرد یارانه‌ای نوع یک یا دو دریافت می‌کنند.

وی افزود: همه نانوایی‌های استان مجهز به دستگاه کارتخوان نانینو هستند که هر تراکنش روزانه ۳۰ درصد برای آن واحد نانوایی کارمزد و سود محاسبه می‌شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام با بیان این که سامانه نانینو مبتنی بر عملکرد واحد نانوایی عمل می‌کند، گفت: به ازای کم یا گران فروشی و تخلف محرز شده یا عملکرد مطلوب ۱۰ درصد سهمیه آرد واحد‌های نانوایی کم یا زیاد می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۲۰ واحد نانوایی مجهز به مشعل دوگانه سوز و برق اضطراری هستند و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به دیگر نانوایی‌ها تعداد این واحد‌های دوگانه سوز و مجهز به منبع آب و برق اضطراری افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول بیان کرد: پنج هزار و ۲۵۰ تن آرد سهمیه برای نانوایی‌های مناطق شهری است که ۵۰۰ تن آرد روستایی توسط تعاون روستایی و ۵۵۰ تن آرد عشایری از سوی امور عشایر در طول ماه توزیع می‌شود.

ارسال نظرات