خبرهای داغ:
آیت الله "مصطفی علما" امام جمعه و "محمدطیب صحرایی" استاندار کرمانشاه پنجشنبه شب در پیامی مشترک شهادت "موسی حیدریان" جانباز ۷۰ درصد را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۱۲
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در این پیام آمده است: شهادت پرافتخار جانباز گرانقدر ۷۰ درصد موسی حیدریان که از نمونه‌های صبر و ایثار و از خودگذشتگی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی بود، مایه سربلندی و افتخار خطه خون رنگ کرمانشاه است.

"بی تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاء الهی و شهدای والامقام خواهد بود."

"بدینوسیله ضمن تبریک و تسلیت به محضر خانواده محترم این شهید عزیز و مردم شهیدپرور استان کرمانشاه، از خداوند متعال همنشینی با ائمه اطهارعلیهم السلام را برای این شهید بزرگوار مسئلت می‌نماییم."

به گزارش ایرنا، پیکر موسی حیدریان جانباز ۷۰ درصد نیروی انتظامی که پس از حدود ۲۴ سال تحمل درد و رنج ناشی از جانبازی روز گذشته به یاران شهیدش پیوست، صبح امروز (پنجشنبه) تشییع شد.

مراسم تشییع این شهید والامقام با حضور سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده، سردار "جمال سلمانی" جانشین فرمانده، حجت الاسلام سید "ابراهیم حسینی" رییس عقیدتی سیاسی و جمعی از مدیران و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه برگزار و پیکر این شهید در گلزار شهدای شهر کرمانشاه در میان حزن و اندوه همکاران و خانواده اش به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات