بیانیه سازمان بسیج رسانه استان کردستان به مناسبت روز جهانی قدس صادر شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۹۳
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج رسانه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


بسم‌الله القاصم الجبارین «فلسطین پاره تن اسلام است» امام خمینی (ره) روز جهانی قدس یکی از بزرگترین میراث‌های ماندگار و جهانی امام راحل است که عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان جهان به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین اشغالی و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود. روزی که ندای توحید، تحقق‌بخش قدرت جدید در صحنه معادلات جهانی است.


آنچه به تحقیق در این پیچ تاریخی نگرش دوگانه دنیای استکبار و همراهانش رانشان می‌دهد، غفلت در مظلومیت ۷۵ ساله مردم ستم‌دیده فلسطین اشغالی را در میان تفکر جهانی لمس نمودیم و از سوی دیگر فروپاشی داعش و شکست خفت‌بار تروریست‌های تکفیری و نیابتی رژیم صهیونیستی آمریکایی و وابستگانشان را از محور مقاومت در تاریخ ثبت کردیم.


پس این دستاورد‌ها پیام آزادی قدس را ندا می‌زنند و وظیفه هر مسلمانی را برای بزرگ‌داشت روز جهانی قدس واجب و ضروری می‌کند.


برای حمایت از مظلومیت مظلوم‌ترین مردم جهان در راهپیمایی گرامیداشت روز قدس که نماد وحدت و همدلی، نقطه عزت و کرامت و ظلم‌ستیزی است شرکت خواهیم کرد به ویژه اینکه امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.


اعضای بسیج رسانه و اصحاب رسانه کشور ضمن لبیک‌گویی به فرامین، ولی امر مسلمین و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) برای حضور پر شور و حماسی به همراه خانواده خود دوشادوش مسلمین جهان در نشان دادن خشم و نفرت از کانون‌های ظلم و تجاوز و استکبار به‌ویژه آمریکا و اسرائیل در راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت خواهند کرد تا صدای دفاع از حقوق مظلومین و ستم‌دیدگان مردم فلسطین اشغالی را به گوش همه جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات