روز قدس یک روز جهانی است/ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان محور مقاومت و وحدت جهان اسلام در حمایت از انتفاضه و آرمان قدس شریف، مسئله اول جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۹۳
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

 روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عُمّال خبیث شما نیست.
                                                  «امام خمینی (ره)»

در ادامه بیان شده است: امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.
                                                       «امام خامنه ای (مدظله العالی)»

زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان محور مقاومت و وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از انتفاضه و آرمان قدس شریف به عنوان مسئله اول جهان اسلام است.

بروز وقایع جهانی اخیر به ویژه حمایت اروپاییان از مردم اوکراین و غفلت جهانی از مسئله ۷۵ ساله فلسطین، اهمیت بزرگداشت این روز بزرگ را بیش از پیش نموده است.

روز جهانی قدس ۱۴۰۲ به عنوان معیار عزت و ذلت امت اسلامی در سال جاری و دومین سال از قرن جدید از اهمیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سالهای گذشته برخوردار و نیازمند تحول در رویکردها و اقدامات معطوف به این رخداد بزرگ و تعیین کننده جهانی است.

در این بیانیه گفته شده است:ضرورت بزرگداشت روز جهانی قدس به عنوان صدای رسا و کوبنده امت اسلامی بر علیه مستکبرین عالم برکسی پوشیده نیست. بی شک کمرنگ شدن و به فراموشی سپردن این یوم الله، از خواب‌های تعبیر نشدنی نظام سلطه به شمار می‌رود.

در بخشی از این بیانیه مطرح شده است: ما کارگران و کارفرمایان بسیجی استان سیستان و بلوچستان از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار شیعه و سنی می‌خواهیم برای زنده نگهداشتن روز جهانی قدس با شعار محوری «روز جهانی قدس، محور وحدت امت اسلامی، شکست خط سازش با رژیم غاصب» به دعوت امامین انقلاب برای همراهی با مظلومین عالم و حمایت از قبله اول مسلمین جهان، بار دیگر جلوه‌ای حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان به نمایش بگذارند.
سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار